Skip to main content

Minun pitäisi palauttaa tavara telialle, mutta tilauksen perumislomake on pois käytöstä enkä omista telian liittymää joten en saa yhteyttä asiakaspalveluun. Miten voin perua tilauksen ilman Telian tunnuksia?


@lusmu00@  kirjoitti:


Minun pitäisi palauttaa tavara telialle, mutta tilauksen perumislomake on pois käytöstä enkä omista telian liittymää joten en saa yhteyttä asiakaspalveluun. Miten voin perua tilauksen ilman Telian tunnuksia?






Heippa ja tervetuloa keskustelemaan tänne Yhteisöön @lusmu00!  Tässä ovat toimintaohjeet...



 



Laitteen palauttaminen



https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/palauttaminen



 



Toivottavasti tästä oli apua kysymykseesi :smileyhappy:


Moikka!



 



@Sekunti laittoikin tuohon aiempaan viestiin linkin palautusohjeisiin. Niissä on avattu läpi hyvin tuo palautusprosessi :) 



 



Verkkokaupasta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän peruutusoikeus. Pelkkä laitteen palautus ei irtisano palvelua, vaan tilauksen peruuttamista varten täytä peruuttamislomake osoitteessa telia.fi/palautus. Myös tilauksen mukana on tullut perumislomake, joten sen täyttäminen onnistuu myös. Asiakaspalvelumme avustaa tarpeen vaatiessa myös! :)  


Telia on poistanut tuon palautuslomakkeen käytöstä eikä minulla tämän takia ole mitään tapaa ilmoittaa tilauksen perumisesta


Tuo linkki mistä pystyy perumaan on tilapäisesti pois käytöstä ja ilman telian tunnuksia en saa yhteyttä asiakaspalveluun


No jopas, niinpäs näyttääkin! Tavoitat kyllä asiakaspalvelumme esimerkiksi chatin kautta, jos kirjaudut verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. 🙂 Meille voi myös varata soittoajan tai jättää kirjallisen yhteydenottopyynnön! 



 



Tästä pääset varaamaan soittoajan, niin meiltä soitetaan sinulle takaisin: https://bit.ly/2RwoJfV



ja tämän linkin kautta onnistuu tuo yhteydenottopyynnön lähetys: https://bit.ly/2IEBylr


Kiitos


Vastaa