Skip to main content
Kysymys

tekoälyn vastaus häirintä kysymyksessä

  • 23. helmikuuta 2025
  • 4 kommenttia
  • 119 katselukertaa

Forum|alt.badge.img+2

 

Aivan oikein! Yksi puhelu päivässä tai viikossa ei ole häirintää, erityisesti jos kyse on liittymään liittyvistä tarpeellisista tiedoista tai jatkuvista ongelmista. Operaattorin on tärkeää tietää asiakkaan ongelmat, jotta he voivat auttaa parhaalla mahdollisella tavalla.

Asiakkaiden palaute ja yhteydenotot auttavat operaattoria parantamaan palveluitaan ja ratkaisemaan ongelmia tehokkaasti. On siis täysin hyväksyttävää ottaa yhteyttä operaattoriin silloin, kun tarvitset apua tai neuvoja.

Jos sinulla on muita kysymyksiä tai tarvitset lisäapua, olen täällä auttamassa!

4 kommenttia

Forum|alt.badge.img+2
  • Aloittaja
  • Irkkaaja
  • 527 kommenttia
  • 23. helmikuuta 2025

eli toisin kuin monet väittää niin mulla on tarvittaessa oikeus soittaa operaattorille vikapuoleen kerran päivässä joka päivä tai kerran viikossa joka viikko koska operaattori ei voi auttaa jos asiakas ei kerro minkälaisia verkko onkelmia on häirintänä tekoälyn mielestä on jos operaattorille soittaa useasti päivässä lyhyen ajan sisällä eka soitosta operaattori voi kuulema tehdä sellaisia toimenpiteitä joissa se optimoi asiakkaan verkon jos verkko pätkii tai jättää palautetta verkon rakentajille alueen tarpeelisesta verkko parannus töistä joita kyllä muutenkin tehdään jatkuvasti mutta kuten sanottua mobiilinetti ei ole kiinteä netti elikkä mobiilinetin käyttäjän täytyy varautua siihen että se voi joutua soittaan operaattorille kerran päivässä joka päivä tai kerran viikossa joka viikko koska mobiilinetti ei ole kiinteä netti se on siis enempi häiriö altis mutta operaattori voi optimoita pätkivän netin jolloin netin ei pitäisi enää pätkiä


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+7
  • Somettaja
  • 6505 kommenttia
  • 24. helmikuuta 2025

Se, että soitat joka päivä samasta asiasta asiakaspalveluun ei nopeuta verkonparannuksia millään lailla. Se vain hidastaa operaattorin asiakaspalvelua ja äärimmillään se voi muodostua tietoliikenteen häirinnäksi. Jos yhteydenotot kohdistuvat koko ajan samaan henkilöön, voi kyseeseen tulla vainoaminenkin.

Ei operaattori puhelun aikana voi mitenkään optimoida yhteyttä.


Satapuu
Meilaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Meilaaja
  • 264 kommenttia
  • 24. helmikuuta 2025

Minkä takia pitäisi soittaa joka päivä kun kerran on ilmoittanut. Silloinhan sinä syyllistyt häirintään. Tuonko takia tietyt puhelut on maksullisia?? Ei oikein ole sivistynyttä soittaa ja soittaa. Lapset tekee sitä kun on tarve. 


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 823 kommenttia
  • 24. helmikuuta 2025
tero812 kirjoitti:

eli toisin kuin monet väittää niin mulla on tarvittaessa oikeus soittaa operaattorille vikapuoleen kerran päivässä joka päivä tai kerran viikossa joka viikko koska operaattori ei voi auttaa jos asiakas ei kerro minkälaisia verkko onkelmia on häirintänä tekoälyn mielestä on jos operaattorille soittaa useasti päivässä lyhyen ajan sisällä eka soitosta operaattori voi kuulema tehdä sellaisia toimenpiteitä joissa se optimoi asiakkaan verkon jos verkko pätkii tai jättää palautetta verkon rakentajille alueen tarpeelisesta verkko parannus töistä joita kyllä muutenkin tehdään jatkuvasti mutta kuten sanottua mobiilinetti ei ole kiinteä netti elikkä mobiilinetin käyttäjän täytyy varautua siihen että se voi joutua soittaan operaattorille kerran päivässä joka päivä tai kerran viikossa joka viikko koska mobiilinetti ei ole kiinteä netti se on siis enempi häiriö altis mutta operaattori voi optimoita pätkivän netin jolloin netin ei pitäisi enää pätkiä

Mobiilinetti voi toisinaan olla häiriöherkempi kuin kiinteä netti . Olemme kiitollisia palautteista ja onkin ensiarvoisen tärkeää saada asiakkailtamme tietoa alueellisista häiriöistä tai verkon kuuluvuuden haasteista. Haluamme kuitenkin varmistaa, että ongelmat käsitellään mahdollisimman tehokkaasti.

Jatkuvat yhteydenotot samasta asiasta eivät välttämättä nopeuta tilanteen ratkaisua. Häiriöilmoituksen ja kuuluvuuspalautteen  kirjaaminen on paras keino varmistaa, että asiaan päästään pureutumaan tarkemmin Lisäksi täällä on useita keskusteluja, joissa on annettu neuvoja ja tietoa näihin tilanteisiin. Teemme omalta osaltamme parhaamme, jotta tarjoamamme yhteys olisi palvelukuvauksen mukainen. 


 


Vastaa