Skip to main content

muistan kun alussa androidin leffavuokrauksessa ei ollut mitään varmistusta.

 

osa tallenteista loppuu kesken.

 

kun tilasin uuden boksin, pyysin kotiinkuljetuksen. soitin vielä uudestaan

ja sanottiin että on kotiinkuljetus, mutta ei ollut. jouduin maksamaan kaverille

kun haimme paketin. kun avasin paketin, sieltä puuttui kaukosäädin.

 

telialla on vikaa ja runsaasti. toivottavasti irtisanominen onnistuu mutta

pelkään että sinne jää joku kanavapaketti olemaan josta en pääse eroon.

laitoitte katsomo plussan vaikka en ollut sitä tilannut. se ei onneksi

maksanut mutta sitten tuli ilmoitus hinnan korotuksesta. onnistuin 

lakkauttamaan sen mutta kuitenkin minun teliassa näkyy määräaikaisena

katsomo+ ja viihde-paketti.

jos mulle vielä laitetaan kanavapaketti mielivaltaisesti, jätän maksamatta

telialle ja otan maksuhäiriön.

Mistä kävit ostamassa boksin? Tuollaista “palvelua” olen saanut itse lähinnä kodinkonekaupoissa, joissa tyrkytetään puoliväkisin turhia liittymiä yms vielä päälle. 


muistan kun alussa androidin leffavuokrauksessa ei ollut mitään varmistusta.

 

osa tallenteista loppuu kesken.

 

kun tilasin uuden boksin, pyysin kotiinkuljetuksen. soitin vielä uudestaan

ja sanottiin että on kotiinkuljetus, mutta ei ollut. jouduin maksamaan kaverille

kun haimme paketin. kun avasin paketin, sieltä puuttui kaukosäädin.

 

telialla on vikaa ja runsaasti. toivottavasti irtisanominen onnistuu mutta

pelkään että sinne jää joku kanavapaketti olemaan josta en pääse eroon.

laitoitte katsomo plussan vaikka en ollut sitä tilannut. se ei onneksi

maksanut mutta sitten tuli ilmoitus hinnan korotuksesta. onnistuin 

lakkauttamaan sen mutta kuitenkin minun teliassa näkyy määräaikaisena

katsomo+ ja viihde-paketti.

jos mulle vielä laitetaan kanavapaketti mielivaltaisesti, jätän maksamatta

telialle ja otan maksuhäiriön.


Jos tilasit uuden boksin asiakaspalvelustamme, se toimitetaan aina postin kautta lähimpään postitoimipaikkaan noudettavaksi. Näissä ei kotiintoimitus ole mahdollista, ellet itse ole yhteydessä postiin ja sovi heidän kanssaan mahdollisesta kotiintoimituksesta. Kovasti siis ihmettelen kuinka sinulle on voitu kotiintoimitus luvata, saatikka tarkistuksen jälkeen kertoa että se on suoraan kotiin tulossa. 🤔 

Jos muistan oikein niin sinulla tuo vanha boksi oli mennyt rikki ja siksi tilasit uuden. Tällaisissa tapauksissa kaukosäädintä ei boksin mukaan laiteta ellei asiakas sitä erikseen tilaa. Nyt en tiedä oliko teillä asiakaspalvelun kanssa puhetta myös kaukosäätimestä vai pelkästä boksista. 

Mitä tulee kanavapakettiin niin ilman asiakkaan lupaa sitä ei tietenkään saisi tilata. Asiakkaan pitäisi hyväksyä aina sopimustiivistelmä palvelun tilauksesta ennen kytkentää. Jos paketti on nyt hiljattain poistettu, saattaa kestää vielä hetki ennenkuin se poistuu Minun Teliasta. Ja jos käy niin että siitä jotain veloitusta tulee niin ilman muuta otat sitten yhteyttä asiakaspalveluumme. Maksuhäiriötä ei kannata tämmöisen takia itselleen riesaksi ottaa. 

 


äsken kauhukseni huomasin että kun poistuin youtubesta, ruutuun 

rävähti että tilaa kanavapaketti 7,08 e kuussa. painoin heti back-nuolta.

kyllä on aggressiivista.

ihmisen pitää tehdä muutakin kun vaharata telkkaria. se taisi olla tuo

SkyShowtime.

alunperin järkytyin siitä kun kesällä tuli sähköposti että tässä tilaamasi 

mtv katsomo+ aktivointiohjeet vaikka en ollut tilannut. onneksi hinta oli 0,00.

sain irtisanottua sen mutta mitä jos ensi kaudella tulee samanlainen

ilmoitus. sitten hinta on jo 10,95 kk  

 


äsken kauhukseni huomasin että kun poistuin youtubesta, ruutuun 

rävähti että tilaa kanavapaketti 7,08 e kuussa. painoin heti back-nuolta.

kyllä on aggressiivista.

ihmisen pitää tehdä muutakin kun vaharata telkkaria. se taisi olla tuo

SkyShowtime.

alunperin järkytyin siitä kun kesällä tuli sähköposti että tässä tilaamasi 

mtv katsomo+ aktivointiohjeet vaikka en ollut tilannut. onneksi hinta oli 0,00.

sain irtisanottua sen mutta mitä jos ensi kaudella tulee samanlainen

ilmoitus. sitten hinta on jo 10,95 kk  

 

Youtubessa pyörivistä mainoksista on mielestäni vielä useampi askel itse tilaamiseen. En muistaakseni itsekään ole sitä kautta tilannut, mutta jonkun suoratoistopalvelun Facebook-mainoksen tai vastaavan kautta kyllä. Mainoksesta ohjautuu aina suoratoistopalvelun omille sivuille, johon syötellään sitten tarvittavat tiedot. Eli vahingossa ei tilauksen pitäisi Youtubessakaan onnistua vaikka videoiden välissä kovasti mainoksia tulisikin. 

Jos haluat selvittää vielä mysteerin tuon MTV Katsomo+ :n takana, niin asiakaspalvelustamme voidaan kyllä tarkistaa milloin kyseinen palvelu sinulle ilmestyi, ja mitä kautta. 


Vastaa