Skip to main content

Eilen yritin tehdä häiriöilmoitusta kerran oma telian kautta joka ei toiminut ollenkaan, tänään olen kaksi kertaa yrittänyt chatin kautta ja kummallakin kerralla kun yritin päästä noin puolen tunnin jonottamisen jälkeen chattiin sisään yhteys katkeaa.  Aspaan soittamalla en saanut edes ketään linjan toiseen päähän. 

 

Tämäkö on nykyään linja Telian asiakaspalvelussa, maksavien asiakkaiden suhteen? 

 

Tämä muutaman kuukauden kestänyt hyppy Telialle taitaa riittää, en aio maksaa 29.90€ per kk surkeasta netistä jolla päivittää hädin tuskin edes ilta-sanomien sovellusta. 

Sovelluksien lataamisesta jne puhumattakaan. 

 

 

@Yanari77 Tietoomme ei ole tullut vikaa, ettei häiriöilmoituksiin olisi voinut Telia.fi-sivustolle kirjautumalla tehdä. Kokeilitko toista selainta? Vastailimme kyllä Chatteihin viime viikolla ihan normaalisti eikä tästäkään ole kuultu vikaa palvelussa olevan.

 

Asiakaspalveluun pyrimme vastaamaan kolmessa minuutissa, ja välillä saattaa tuntua ruuhkaiselle tilanne. Pyrimme hoitamaan kuitenkin kaikki asiakkaat kokonaisvaltaisesti huolimatta mistä kanavasta saapuvat meille asioimaan.


Asia on hoidettu. Katsoo mitä teen liittymän kanssa nyt.


Vastaa