Skip to main content

Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmas.

Hyvät asiat ja hyvät teot leviävät ihmisten tietoon, mutta huonot asiat ja pahat teot leviävät vieläkin nopeammin ja laajemmin. Tämä johtuu siitä, että ihmiset puhuvat enemmän negatiivisista asioista kuin positiivisista.

En ole käyttänyt juurikaan yritysten Chat palveluja, joten kokemukseni niistä on aika ohkainen.

Tapaninpäivän kunniaksi en hauku, arvostele negatiivisesti tai moiti ketään.

Tänään käytin Telia Chat palvelua. Yllätyksekseni asiani hoitui chatissa kympin arvoisesti.

Kiitän hyvästä palvelusta!

Mahtava kuulla, että sait chat-palvelustamme hyvää palvelua, ja että asiasi hoidettiin kerralla maaliin. Tämä on meillä tavoitteena asiakaspalvelussamme, joten tällaiset palautteet onnistumisista kannustavat tekemään parhaamme jatkossakin. Kiitos että jaoit kokemuksesi meille! 🤗

Haluaisitko avata vielä tarkemmin mistä yhteydenotossa oli kyse?  

 


Haluaisitko avata vielä tarkemmin mistä yhteydenotossa oli kyse? 

Kyse oli sormusten tilauksesta jossa ensin sörssi tilausohjelma, ja sitten minä.

Itse kun otan yhteyden asiakaspalveluun, niin valmistaudun siihen mahdollisimman hyvin. Otan kaikki asiaa koskevat tiedot valmiiksi muistioon, tilausnumerot etc. Näin en itse jarruta asiakaspalvelijan työtä. Asiakaspalvelu ei ole yksisuuntaista...

Ensikertalaiselle chat asiakkaalle oli positiivista se, että näki milloin on oma vuoro, palvelua sai myös pyhäisin ja asiakaspalvelusta jäi hyvä mieli. Ei siinä mitään ihme kommervinkkejä tarvita, suuntaan sun toiseen. 😀


Haluaisitko avata vielä tarkemmin mistä yhteydenotossa oli kyse? 

Ensikertalaiselle chat asiakkaalle oli positiivista se, että näki milloin on oma vuoro, palvelua sai myös pyhäisin ja asiakaspalvelusta jäi hyvä mieli. Ei siinä mitään ihme kommervinkkejä tarvita, suuntaan sun toiseen. 😀

Onpa hienoa että kaikki meni nappiin! 👌🏻 Tuo chat on kyllä kätevä, kun palvelua on saatavilla joka päivä vuorokauden ympäri. Chattailu on muutenkin monelle mieluisampi tapa hoitaa asiat: keskustelusta jää Minun Teliaan tallenne, johon voi tarvittaessa myöhemmin palata.

 


Itsekin tulee käytettyä chattia aina kun mahdollista. Vielä kun oppi avaamaan sen aina Minun Teliasta eikä Telia Kaupan puolelta niin sai oikean aspan eikä vain myyntipuolta. Pari kertaa taisin ihmetellä kun ainoana ratkaisuna tarjottiin uusia liittymiä 😅


Vastaa