Skip to main content

Minulla on ollut muutaman vuoden käyttäjänimi ja salasana millä pääsen omille sivuille.



Miehelläni on myös, hän on sitä käyttänyt kerran. Nyt hän ei enää pääse käyttäjänimellä eikä,salasanalla sisään. 



Onko ainoa keino luoda Telia tunnus jotta pääsee sisään? 



Teliatunnuksessa vaaditaan pankkitunnuksen käyttö, pankkimme on nordea ja telia ei käytä Nordean pankkia ollenkaan ja kuitenkin Nordean kuvake on sivulla missä on ne pankkisovellukset joista voi valita oman pankin.



 



Miten hän pääsisi kirjautumaan sisään omille sivuille kun pitäisi muuttaa liittymää ym? Eikö salasana ja käyttäjätunnus systeemiä enää ole?



Telian pitäisi poistaa se Nordean kuvake kokonaan koska telia ja nordea ei tee yhteistyötä.



 



Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa


@Tallikatti@  kirjoitti:

Minulla on ollut muutaman vuoden käyttäjänimi ja salasana millä pääsen omille sivuille.

Miehelläni on myös, hän on sitä käyttänyt kerran. Nyt hän ei enää pääse käyttäjänimellä eikä,salasanalla sisään. 

Onko ainoa keino luoda Telia tunnus jotta pääsee sisään? 

Teliatunnuksessa vaaditaan pankkitunnuksen käyttö, pankkimme on nordea ja telia ei käytä Nordean pankkia ollenkaan ja kuitenkin Nordean kuvake on sivulla missä on ne pankkisovellukset joista voi valita oman pankin.

 

Miten hän pääsisi kirjautumaan sisään omille sivuille kun pitäisi muuttaa liittymää ym? Eikö salasana ja käyttäjätunnus systeemiä enää ole?

Telian pitäisi poistaa se Nordean kuvake kokonaan koska telia ja nordea ei tee yhteistyötä.


Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi @Tallikatti meidän Telia Yhteisöön! Pääset lukemaan ja osallistumaan ajankohtaisiin keskusteluihimme kätevästi :smileyhappy:

 

Sitten tähän Telia Tunnukseen. Eli Nordean verkkopankkitunnuksilla pystyy luomaan tunnuksia. Kokeilitko onnistuuko sitä kautta tunnistautumaan? Jos et, niin mitä ilmoittaa? 

Telian sivustolle pääset kirjautumaan tästä ja sivuston alalaidassa on esimerkkejä tilanteista ja neuvoja jos kirjautuminen ei onnistu tai tunnuksia ei muista. Onko näistä apuja? 


Olen yrittänyt nordean tunnusluku ja mobiilisovellus luvulla päästä tekemään sitä telia TUNNUSTA mutta joka kerta kun olen klikannut nordea kuvaketta ja näppäillyt oikeat jutut jotta pääsisin eteenpäin niin ruutuun tulee teksti " hups, jotain meni pieleen", eli telia tunnusta niin en en pääse sisään.. 

Samoin käy kun yritän saada itselleni mobiilivarmennetta. En enää edes sitä yritä.

Liikkeeseen en voi mennä kun ei ole voimassa olevaa passia tai henk,todistusta.


Mobiilivarmenteen aktivointi ei toistaiseksi onnistu Nordean pankkitunnuksilla.



 



Tunnistautumista kannattaa kokeilla nyt toisen selaimen kautta verkkopankkitunnuksella.


Vastaa