Skip to main content

Telian sivut ovat kauttaaltaan vaikeaselkoiset eivätkä tarjoa asiakkaalle sujuvaa asiointia. Ne eivät mielestäni jäsenny loogisesti ja ulkoasu on sekava. Huomio on väreissä ja mainoksissa sen sijaan että olisi pyritty selkeästi ja kompaktisti näyttämään asiakkaalle hänen tarvitsemansa palvelut ja tiedot. On vaikeaa hahmottaa missä asiakkaan tarvitsema tieto on koska katseltavaa on liikaa ja katse ja huomio harhailee. (Tämä on erityisen ikävää asiakkaalle jolla on visuaalisia haasteita ja vaikeuksia hahmottamisessa.) Tieto on usein monen valikon, alaotsikon ja klikkauksen takana ja valikot eivät ole asemoitu ja sommiteltu intuitiivisesti. (Löytääksesi jotain avaat valikon josta löydät uuden valikon jossa on monta välilehteä jotka kaikki täytyy käydä läpi jolloin ehkä löytää etsimäänsä - tai sitten ei - ja täytyy aloittaa uudelleen. Olisi parempi että sivun reunassa olisi navigointipalkki josta saa klikattua auki kaikki alaotsikot jos on tarve että voi nähdä koko sisällön kerralla ja ymmärtää sivujen rakenteen.) Uskon että asiakkaat hyötyisivät kompaktimmasta ja perinteisemmästä ulkoasusta. Tylsä ei tarvitse olla mutta jotain täytyy tehdä asioinnin sujuvuuden kehittämiseksi. 

Huonot sivut 0/5 ja visuaalinen ilme ei edes ole niin hieno että olisi kaiken tämän kömpelyyden arvoinen.



 



 



EDIT. 24.5.2017 VilleVent: otsikkoa muokattu.

Tervehdys @Nimike1 ja kiitos palautteesta!

Omaan silmääni uudistuneet sivumme näyttävät erittäin hyvältä ja ovat kaikin puolin olleet selkeä edistysaskel aikaisempaan verrattuna. Ja yritin pohtia asiaa nimenomaan mahdollisimman puolueettomasta näkökulmasta, vaikka Telialla työskentelenkin. :smileyhappy:



 



Mutta kiitos joka tapauksessa palautteesta, vien tämän eteenpäin sivustomme kehityksestä vastaavalle taholle. Koko ajan pyrimme kuitenkin kehittämään sivustoamme paremmaksi ja parhaiten tämä tosiaan tapahtuu saamiemme palautteiden kautta.


Vastaa