Terve,
Onko joku oikeasti onnistunut saamaan rahoitusyhtiö Telia Finance Finlandilta E-laskun pankkiinsa? Olen usemmman kerran jo pitkään yrittänyt tätä saada Osuupankin tililleni, mutta eipä vaan onnistu. Viimeksi tänään maksaessani laskua ja yrittäessäni liittää maksun E-laskuttajiin sain ainoastaan ilmoituksen, että E-lasku tilaus on jo voimassa.
Laskuttaja on varmasti oikein, koska teen sen heti laskun maksamisen jälkeen OP:n sivun tarjotessa mahdollisuutta muuttaa lasku E-laskuksi. Laitteita on tilattu vuosien varrella useampi ja kaikkien kohdalla olen tuota yrittänyt, mutta kertaakaan E-laskua ei ole tullut, ainoastaan sähköpostilasku.
Minusta on suunnattoman mielenkiintoista, että tämän kokoisesta yrityksestä kuin Telia ei onnistuta toimittamaan E-laskua pankkeihin ja herättää ihan omia epäilyksiä sen syistä. Kaikista muista yrityksistä olen onnistunut saamaan E-laskun ongelmitta.
Tälläkin palstalla löytyy useampi kirjoitus jossa todetaan E-laskun saamisen Telia Finance Finlandilta ja myös sen edeltäjältä, olevan suunnattoman hankalaa.
Missä mahtaa olla vika vai onko kyseessä haluttu ominaisuus, jolloin saadaan ylimääräisiä maksuja asiakkailta unohtuneista laskuista johtuvien paperilaskutuslisien muodossa?
Terv. Juha