Skip to main content

Hei, 



 



Sain teksitiviestin, jossa pyydettiin varmistamaan ja täydentämään asiakastietoni Telia Financen puolelle. 



 



Varmistin ensin että kyseessä on ihan oikea pyyntö eikä esim. tietojenkalastelupyyntö. Tästä varmistuttuani menin teliafinance.com -sivustolle ja yritin päästä täyttämään asiakastietolomaketta, mutta jostain syystä listalle ei ollenkaan ilmesty Säästöpankin tunnistuspalvelua vaihtoehdoksi listalle.



 



Voisiko joku Telian päästä tarkistaa mistä tämä johtuu?



 



Edit ElinaSo: tarkennettu otsikkoa hieman



 

Hei @Gloomie ja tervetuloa Yhteisöön 🙂>



Kiitos arvokkaasta palautteestasi! Olemme saaneet tämän tietoomme onneksi jo aiemmin, ja asia on työn alla. Teemme kaikkemme, että saamme tunnistautumisvaihtoehdoksi myös Säästöpankin pikaisesti. Jos haluat kirjautua tuonne heti, niin mobiilivarmenteella tuo ainakin onnistuu!


Vastaa