Skip to main content

Financelta ei tullut e-laskua kesäkuussa ja tänään (heinäkuussa) oli kirjepostiin ilmestynyt lasku jossa on 2kk lainan lyhennys ja 2,90e laskutusmaksu ja 0,01e viiväskorkoa. Siis lasku ei ole muistutusmaksu maksamattomasta laskusta. Liitteenä on kirje että, telia financen tilinumero on muuttunut. E-lasku tai suoramaksu: "tilinumero on muutettu automaattisesti laskullesi, eikä vaadi sinulta toimenpiteitä"

 

Tarkistin pankista että e-lasku sopimus on voimassa. Kyse on 2,91e,  summa ei ole suuri mutta ajattelin tästä kirjoittaa tänne aivan periaatteessa ja kysellä onko muille financen asiakkaille tullut vastaavaa roposten keräyskirjettä tässä kesällä? 

Moi @Mikkihiiri77!

Kesäkuun e-laskun saapumista viivästi Telia Financen tilinumeron muutos. Vika saatiin paikallistettua ja e-laskujen lähetystä jatkettiin torstaina 22.6.2017. 




Täällä Yhteisön puolella emme käsittele asiakastietoja, joten kannattaa olla meihin yhteydessä esimerkiksi chatin kautta, jos et laskua saanut lainkaan.

Chattiin pääset, kun kirjaudut telia.fi -sivustolle täältä



 



 


Tähän asiaan liittyen jos olet Säästöpankin asiakas. Ehkä myös muissa pankeissa: 

Telia Finance, Finland ei ole vieläkään päivittänyt tilitiedot Säästöpankissa. Tilanne 31.7. Löytyy edelleen vain vanhat Osuuspankin tiedot, vaikka Telia Finance vaihtoi Danske Bank:iin. Näin ollen e-laskua on turha odottaa. 

Asiasta olen ilmoittanut eteenpäin. Tarkistakaa omasta pankista jos e-lasku jäi saamatta.



@wheeler kirjoitti:

Tähän asiaan liittyen jos olet Säästöpankin asiakas. Ehkä myös muissa pankeissa: 

Telia Finance, Finland ei ole vieläkään päivittänyt tilitiedot Säästöpankissa. Tilanne 31.7. Löytyy edelleen vain vanhat Osuuspankin tiedot, vaikka Telia Finance vaihtoi Danske Bank:iin. Näin ollen e-laskua on turha odottaa. 

Asiasta olen ilmoittanut eteenpäin. Tarkistakaa omasta pankista jos e-lasku jäi saamatta.


Tiedoksi: Edelleen vanhat osuuspankin tiedot! Ainakin omassa säästöpankissa. Tilanne 10.08-17. Varmistakaa omasta pankista jos e-lasku edelleen puuttuu.



@wheeler kirjoitti:

@wheeler kirjoitti:

Tähän asiaan liittyen jos olet Säästöpankin asiakas. Ehkä myös muissa pankeissa: 

Telia Finance, Finland ei ole vieläkään päivittänyt tilitiedot Säästöpankissa. Tilanne 31.7. Löytyy edelleen vain vanhat Osuuspankin tiedot, vaikka Telia Finance vaihtoi Danske Bank:iin. Näin ollen e-laskua on turha odottaa. 

Asiasta olen ilmoittanut eteenpäin. Tarkistakaa omasta pankista jos e-lasku jäi saamatta.


Tiedoksi: Edelleen vanhat osuuspankin tiedot! Ainakin omassa säästöpankissa. Tilanne 10.08-17. Varmistakaa omasta pankista jos e-lasku edelleen puuttuu.


Tänään 12.9- 2017 Telia Finance Finland on vihdoinkin päivittänyt pankkitiedot myös säästöpankissa. Muista aktivoida uusi e-lasku omassa pankissa. Telia Finance ei automaattisesti aktivoi lupauksista huolimatta.

 


Hienoa, jos näin on! Täytyy käydä tutkailemassa onnistuisiko uusilla tilitiedoilla!


Vastaa