Skip to main content

Heipsan! Olen muutama vuosi sitten tilannut Telia Financella itselleni puhelimen jonka sain maksettua hetki sitten kokonaan. Nyt kuitenkin tilasin uuden samalla Telia Financella ja tilauksesta tuli tekstiviesti. Sitten huomasin tekstiviesteissä jo vuosia sitten lähetetyn viestin Asiakaskyselystä joka olisi pitänyt täyttää jotta myöhemmin on vielä mahdollisuus käyttää Telia Financen palveluita. Menin pikapikaa sen täyttämään vaikka selvästi siellä näkyi että aika oli jo umpeutunut. Hylätäänkö nyt uusi tilaukseni koska en ollut aikanaan tajunnut Asiakastietokyselyä koskevaa viestiä enkä siten täyttänyt sitä ajoissa? Help!

 

--

Muokkaaja katjane: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Hei @Nappo ja ensinnäkin lämpimästi tervetuloa Telia Yhteisöön! Toivottavasti viihdyt keskustelujemme parissa pidempään! 😊

Telia Finance on velvollinen varmistamaan, että sen asiakastiedot aina ajan tasalla, eli kaikkien asiakkaiden on siis vastattava kysymyksiin säännöllisesti. Jos lomaketta ei toimiteta määräajan sisällä, oikeus tehdä uusia ostoksia poistuu väliaikaisesti. Ostoksia voi jälleen tehdä, kun asiakastietolomake on täytetty.

Nyt kun tuo aika on jo umpeutunut, niin kehotan olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä, sitä kautta pääset varmasti tässä eteenpäin!