Minulla on Telialle tehty sopimus, joka loppuu 31.10.2021.
Silti Teliasta on lähetetty sekä tekstiviesti, että sähköpostia, joissa ilmoitetaan, että liittymäni hinta nousee 3.10.2021 jälkeen. Tuolloin muka sopimukseni loppuu.
Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun, mutta jokainen asiakaspalvelija vastaa erilailla.
Kukaan ei vastaa asiakaspalvelussa, että mistä tuo 3.10.2021 päivämäärä tulee.
Yritän selvittää asiaa asiakaspalvelun ja chatin kautta, mutta se on todella hidasta, kun en saa vastausta ja joudun aina uudelleen kysymisen jälkeen odottamaan....turhauttavaa.
Mutta onko muilla kokemusta, että Telia yrittää nostaa liittymän hintaa ilman perustetta ja voimassaolevan sopimuksen vastaisesti?
Tiedättekö miksi Telia tekee näin?
Ja mitä kautta ja miten olette parhaiten saaneet asian hoidettua?
Itse pidän tällaista huijaamisena ja olen ymmälläni, että joudun Telian asiakkaana kohtaamaan tällaista.