Skip to main content
Kysymys

Telia Kaupassa annettu virheellinen lupaus liittymän siirrosta

  • November 4, 2025
  • 1 kommentti
  • 65 katselukertaa

  • Savumerkittäjä

Telia Kokkola Myyjä Kalle lupasi meille meidän vanhan puhelin numeron prepaid liittymästä että saamme sen uuteen korttiin saman numeron myi meille liittymän ja lupasi että toimii eipä toiminut kun lähettiin kotia kävin uusiksi myymälässä ja toinen myyjä ihmetteli että miten kalle on sanonut että toimii kun ei toimi ilman sitä vanhan prepaidin koteloa siittä tarvitsee jonkun numeron vaikka kysyimme onko tässä kaikki ”kyllä menee 15-30min niin alkaa toimimaan” ei osaa selvästi työtään


--
Muokkaus katjane: Muokkasin otsikkoa "Kokkola telia", jotta aihe löytyy hauilla helpommin.

1 kommentti

AaTanja
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • November 4, 2025

Moikka ​@Emmi ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Mukavaa, että löysit tämän joukon 😊

Ikävä kuulla, että liittymän siirrossa tuli epäselvyyksiä ja että saamasi ohjeet olivat puutteellisia. Tämä ei ole tietystikään sellainen kokemus, jota haluamme tarjota. Välitän palautteesi eteenpäin myymälän esihenkilölle, jotta voimme varmistaa, että ohjeistus on jatkossa selkeää ja asiakas saa oikeat tiedot heti. Kiitos kun toit asian esille.

Saitko lopulta muutettua toisella käyntikerralla tai sen jälkeen Telia Prepaidisi laskutusliittymäksi? Jos tilanne vielä askarruttaa, niin meidän asiakastuen sivuilta löytyy lisäinfoa.