Telia rahoitus ja kadonnut paketti

  • 17 August 2021
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Ei kyllä hyvin mene nyt tämän asiakkaan kohdalla.

 

Tuote tilattu 2.8, postitettu 4.8 ja perillä olisi pitänyt olla arviolta 5.8. Pakettiautomaatti oli täynnä ja paketin piti tulla noudettavaksi 1-2 päivän viivästyksen jälkeen. 

 

Pakettia ei näy eikä kuulu, postilta en saa mitään vastausta muuta kuin selvittävät ja olisi pitänyt saapua jo.

 

Teiltä kyllä laskun jo sain vaikka tuotetta en saanut. Asiakaspalvelusta vastattiin vain että palautuu itsestään jos ei nouda. Olisin noutanut jos olisi jotain noudettavaa, mitenköhän lie palautumisenkaan laita jos posti ei pakettia selvityksestä huolimatta löydä??

 

Mistä tähän voisi saada apua, kukaan ei ota vastuuta eikä yhteyttä. Ei voi olla niin että joudun maksamaan satoja euroja tuotteesta jota en ikinä saanut??


1 kommentti


@ile123  kirjoitti:


Ei kyllä hyvin mene nyt tämän asiakkaan kohdalla.



 



Tuote tilattu 2.8, postitettu 4.8 ja perillä olisi pitänyt olla arviolta 5.8. Pakettiautomaatti oli täynnä ja paketin piti tulla noudettavaksi 1-2 päivän viivästyksen jälkeen. 



 



Pakettia ei näy eikä kuulu, postilta en saa mitään vastausta muuta kuin selvittävät ja olisi pitänyt saapua jo.



 



Teiltä kyllä laskun jo sain vaikka tuotetta en saanut. Asiakaspalvelusta vastattiin vain että palautuu itsestään jos ei nouda. Olisin noutanut jos olisi jotain noudettavaa, mitenköhän lie palautumisenkaan laita jos posti ei pakettia selvityksestä huolimatta löydä??



 



Mistä tähän voisi saada apua, kukaan ei ota vastuuta eikä yhteyttä. Ei voi olla niin että joudun maksamaan satoja euroja tuotteesta jota en ikinä saanut??






Moi @ile123 ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂> 



 



Tuo hitailu on tosiaan Postin päässä, joten toimituksen suhteen vastuu on siellä päässä, ja suosittelisin uutta yhteydenottoa Postin suuntaan, kun on mennyt jo pidemmän aikaa toimituksen kanssa. Jos on niin, että Posti on hukannut tilauksesi, se ei näy meille peruuntuneena, joten silloin paras olisi olla yhteydessä myös meidän asiakaspalveluun. Posti on kuitenkin nyt luvannut sinulle selvittävänsä asiaa, eli vielä tässä vaiheessa paras odotella. 

Vastaa