Ei kyllä hyvin mene nyt tämän asiakkaan kohdalla.
Tuote tilattu 2.8, postitettu 4.8 ja perillä olisi pitänyt olla arviolta 5.8. Pakettiautomaatti oli täynnä ja paketin piti tulla noudettavaksi 1-2 päivän viivästyksen jälkeen.
Pakettia ei näy eikä kuulu, postilta en saa mitään vastausta muuta kuin selvittävät ja olisi pitänyt saapua jo.
Teiltä kyllä laskun jo sain vaikka tuotetta en saanut. Asiakaspalvelusta vastattiin vain että palautuu itsestään jos ei nouda. Olisin noutanut jos olisi jotain noudettavaa, mitenköhän lie palautumisenkaan laita jos posti ei pakettia selvityksestä huolimatta löydä??
Mistä tähän voisi saada apua, kukaan ei ota vastuuta eikä yhteyttä. Ei voi olla niin että joudun maksamaan satoja euroja tuotteesta jota en ikinä saanut??