Skip to main content

Moikka, Nordean kanssa ei edeleenkään voi luoda  telia tunnuksia.



 



Koskahan asia korjataan ?



 



Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa


@JG5380003@  kirjoitti:

Moikka, Nordean kanssa ei edeleenkään voi luoda  telia tunnuksia.

 

Koskahan asia korjataan ?


Morjesta @JG5380003  ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Tunnusten tekeminen onnistuu myös Nordean kanssa. Saatko jotakin virheilmoitusta vai mihin kohtaan tuo tunnuksen tekeminen kaatuu?



@MikaelMu@  kirjoitti:



@JG5380003@  kirjoitti:


Moikka, Nordean kanssa ei edeleenkään voi luoda  telia tunnuksia.



 



Koskahan asia korjataan ?






Morjesta @JG5380003  ja Tervetuloa Yhteisöön!



 



Tunnusten tekeminen onnistuu myös Nordean kanssa. Saatko jotakin virheilmoitusta vai mihin kohtaan tuo tunnuksen tekeminen kaatuu?






 



Tarvitsen tunnuksen, mutta ei onnistu mitenkään. Minun pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta en voi ottaa yhteyttä puhelimetse, vaan tekstin tai sähköpostin kautta omien syiden vuoksi. En voi ottaa mitenkään yhteyttä muulla tavalla paitsi soitolla, ja sen epäkätevyyden lisäksi se maksaa yli euron per minuutti, joka on typerää asiakaspalvelulta. Käytän nordeaa, mutta en jostain syystä voi luoda sillä jotain telia käyttäjää ja kirjautua, vaikka se on yksi vaihtoehdoista käyttäjän luontiin. En haluaisi tehdä mitään käyttäjiä lisää, koska minulla on jo tarpeeksi sellaisia hyvin monissa sovelluksissa ja se vain lisäisi sotkua digitaaliseen arkeen. Voisitteko korjata tilanteen jotenkin tai tehkää asiakaspalvelusta parempi ja lisätkää vaihtoehtoihin viesti ominaisuus mitä Applella on.



 



Edit ReOlivia: Korjattu lainaus



@Aramhi@  kirjoitti:



@MikaelMu@  kirjoitti:



@JG5380003@  kirjoitti:


Moikka, Nordean kanssa ei edeleenkään voi luoda  telia tunnuksia.



 



Koskahan asia korjataan ?






Morjesta @JG5380003  ja Tervetuloa Yhteisöön!



 



Tunnusten tekeminen onnistuu myös Nordean kanssa. Saatko jotakin virheilmoitusta vai mihin kohtaan tuo tunnuksen tekeminen kaatuu?






 



Tarvitsen tunnuksen, mutta ei onnistu mitenkään. Minun pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta en voi ottaa yhteyttä puhelimetse, vaan tekstin tai sähköpostin kautta omien syiden vuoksi. En voi ottaa mitenkään yhteyttä muulla tavalla paitsi soitolla, ja sen epäkätevyyden lisäksi se maksaa yli euron per minuutti, joka on typerää asiakaspalvelulta. Käytän nordeaa, mutta en jostain syystä voi luoda sillä jotain telia käyttäjää ja kirjautua, vaikka se on yksi vaihtoehdoista käyttäjän luontiin. En haluaisi tehdä mitään käyttäjiä lisää, koska minulla on jo tarpeeksi sellaisia hyvin monissa sovelluksissa ja se vain lisäisi sotkua digitaaliseen arkeen. Voisitteko korjata tilanteen jotenkin tai tehkää asiakaspalvelusta parempi ja lisätkää vaihtoehtoihin viesti ominaisuus mitä Applella on.



 



Edit ReOlivia: Korjattu lainaus






Moi, kiva kun löysit Yhteisöön! Saatko jonkin herjan kun yrität kirjautua Nordealla Minun Teliaan? Sen pitäisi onnistua ihan normaalisti samoin kuin muilla pankeilla. Jos sinulla on mobiilivarmenne, sillä kirjautuminen onnistuu myös. Jos mobiilivarmennetta ei vielä ole niin voit aktivoida sen Telian mobiilivarmenne sivuilla. 



 



Asiakaspalveluun voi lähettää viestiä myös somekanavien kautta, kuten Facebookin yksityisviestillä tai Twitterissä. Voit jättää meille myös yhteydenottopyynnön ja soitamme sinulle. Asiakaspalveluun soittaminen maksaa 0,07-0,09e/min riippuen vähän liittymästäsi, eli ei missään nimessä yli euroa minuutilta.



 



Pystynkö auttamaan asiassasi täällä Yhteisön puolella yleisellä tasolla ilman asiakastietoja?


Vastaa