Skip to main content

Moikka,

 

kävin tekemässä myymälässänne sopimuksen teliaTV-sovelluksesta ym hipleistä. En kuitenkaan saa luotua tunnusta kyseiseen palveluun vaan se herjaa "sovelluksessa tapahtui virhe" kerta toisensa jälkeen. En myöskään pääse kirjautumaan teidän verkkopalveluunne, kun en sen mukaan omista mitään tuotteita ja chat on näemmä piiloitettu myös kyseisten tunnusten taakse. Sopimuksiin kuitenkin kuuluu laskuttuvaa sisältöä, joten olisi mielekästä päästä niitä hallinnoimaan tai jopa katsomaan hankittua sisältöä.

Moikka @kekkosx ja tervetuloa Yhteisöön! 

Joko olet päässyt kirjautumaan? 

Kirjautuminen meidän verkkosivuille tapahtuu täällä  joko Telia Tunnuksilla, verkkopankkitununksilla tai mobiilivarmenteella. Mikäli sinulla ei entuudestaan ole meiltä liittymiä tai palveluja, voi tuossa mennä päivä pari että tuonne meidän sivuille pääset kirjautumaan. (: 

Mitä tulee taasen Telia TV:seen, sinne kirjaudutaan erikseen luoduilla tunnuksilla. Saitko sähköpostiisi jo aktivointilinkin jonka avulla saat luotua itselleni tunnuksen? 



@RaMaria@  kirjoitti:

Moikka @kekkosx ja tervetuloa Yhteisöön! 

Joko olet päässyt kirjautumaan? 

Kirjautuminen meidän verkkosivuille tapahtuu täällä  joko Telia Tunnuksilla, verkkopankkitununksilla tai mobiilivarmenteella. Mikäli sinulla ei entuudestaan ole meiltä liittymiä tai palveluja, voi tuossa mennä päivä pari että tuonne meidän sivuille pääset kirjautumaan. (: 

Mitä tulee taasen Telia TV:seen, sinne kirjaudutaan erikseen luoduilla tunnuksilla. Saitko sähköpostiisi jo aktivointilinkin jonka avulla saat luotua itselleni tunnuksen? 


Olen kyllä tietoinen missä kirjautuminen tapahtuu. TV appiin tunnusten luonti onnistui viimein tänä aamuna, (onko nämä tarkoituksellisesti poissa käytöstä yöllä?) mutta itsepalveluun en edelleenkään saa luotua tunnusta ja en nyt oikein nää käyttäjälähtöisen ongelman mahdollisuuttakaan kun koko kirjautumisputkella pyydetään vain ja ainoastaan verkkopankkitunnistautumista.


Milloin teit tuon sopparin? Tuossa voi tosiaan pari päivää mennä. 
Mutta, jos tuosta on kauemmin niin suosittelen että pukkaat meille yhteydenottopyynnön tulemaan täällä. Tutkitaan sitten tarkemmin, että mikäs tossa mättää. 


Vastaa