Skip to main content

Olen tilannut Telia Liigan jo tunti sitten, en ole vieläkään saanut linkkiä Telia tv:een. Tämä vaikuttaa joltakin huijaukselta. Miten tehdään reklamaatio? ottelu on jo alkanut. Haluan perua välittömästi tilauksen.

Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!



 



Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.


Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen



@JoonasLam@  kirjoitti:

Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.



Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen



@Fani1986@  kirjoitti:



@JoonasLam@  kirjoitti:


Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!



 



Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.







Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen






Tilauksessa on ilmeisesti jokin harmillinen ongelma, jonka selvitys menee seuraavalle arkipäivälle. Tosi ikävä tilanne! Tilin irtisanominen onnistuu tarvittaessa asiakaspalvelumme kautta.


Vastaa