Lisäksi tuo kysyy nyt Pin1 koodia, mitä en ole ikinä vaihtanut, se oli 0000 mutta ei käynyt enää.
Siis ennen kun meni kokonaan tilttiin ja jumittaa nyt tuossa käyttäjätunnus + salasana vaiheessa.
Vi*u**aa niin ettei veri kierrä.
Auttakaa joku, en jaksa enää.
Siis ensin pelistä numeroista koostuva käyttäjätunnus ja salasana ja sitten pin, jota tuo laatikko ei ole kysynyt kun kerran, milloin otin sen pois käytöstä...
Hei @Eddie63 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Olisiko tästä mitään apua?
https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/kaytto-ja-tilanteet-tv
Voit myös kokeilla digiboksin resetointia, johon löytyy ohjeet ylläolevasta linkistä sen loppupuolelta.
Olisi hyvä jos joku Telialaisista kommentoisi myös.
Nyt kun sinun digiboksi kysyy tunnuksia jotka ovat pelkkiä numeroita niin se viittaa että sinulla on käytössä Telia Tv digiboksi laajakaistalla palvelu, joka toimii meidän kiinteän laajakaistan kautta(DSL, ethernet, kotikuitu, hybrid 20M->).
Tämän tunnukset tulevat sähköpostina meiltä, oletko tarkistanut oman sähköpostin että tunnukset eivät ole siellä?
Jos digiboksia käyttää jollakin muulla netillä, tai omaa modeemia/reititintä kiinteässä yhteydessä niin silloin digiboksi käyttäää samoja tunnuksia Telia Tv sovelluksen kanssa ja käytössä oleva palvelu on Telia Tv digiboksi.