Pakko nyt avautua. Tilasin 23.10 pelinäytön, jonka laitoin palautukseen 26.10. En siis itse edes koskenut pakettiin kun suoraan postissa sanoin että palautan tuotteen. Sitten sain viestin että Telia on vastaanottanut palutukseni 30.10. Käsittely ajaksi sanottiin 5 arkipäivää. Kun 2 viikkoa oli kulunut palautuksen vastaanottamisesta niin rupesin kyselemään rahoista. Sanottiin että laittavat uudestaan takaisinmaksu pyynnön.
Viikko meni ja rahoja ei kuulunut. Taas yhteyttä aspaan, jossa taas kyseltiin tilinumeroitani, tilauspäivää, mille tilille maksettu jne....tätä rumbaa on nyt mennyt jo viidettä vkoa. Tänään kun sanoin että asia lähtee kuluttaja-asiamiehelle, niin kas kas....tuli viesti että rahat lähtenyt tulemaan.
Telia ilmeisesti odottaa että jaksaako asiakas peräänkuuluttaa rahojansa, ja maksaa vain pakon edessä....sellainen tuntu jäi.....ja asiakaspalvelu chatillä voi pyyhkiä pe***ttä, niin heikkoa palvelua oli.
Saas nähdä tuleeko rahoja TÄLLÄKÄÄN vkolla......