Skip to main content

Olen liki satoja kertoja yrittänyt CHAT palstalle yhteyttä. Aina on vastauksena:  Botti  eikä mitään tapahdu ... on ruuhkaa???  Olisin kysynyt, miksi  aiemmin Tele Finlandin aikaan  saatavilla ollut saldoseuranta puhe-ajan suhteen

laskutuskauden aikana   ei enää löydy Telian  kautta omilta sivuilta ja miksi Telian sivusto pyrkii heti paikantamaan sivulle tulleen asiakkaansa kartalla. Mikä sen tarkoituksena on ?

Moi @soitan15 ja tervetuloa Yhteisöön! Telia.fi:n sivujen logiikka on hieman erilainen verrattuna vanhaan Oma liittymä -palveluun. Kirjautumisen jälkeen klikkaa ensin liittymääsi ja saldotiedot näkyvät seuraavaksi avautuvalla sivulla.

Paikannusta käytetään tietääkseni ainoastaan Telia Kaupat -sivulla, jotta sivu osaa ehdottaa suoraan läheisintä myymälää.



@IlariJR kirjoitti:


Moi @soitan15 ja tervetuloa Yhteisöön! Telia.fi:n sivujen logiikka on hieman erilainen verrattuna vanhaan Oma liittymä -palveluun. Kirjautumisen jälkeen klikkaa ensin liittymääsi ja saldotiedot näkyvät seuraavaksi avautuvalla sivulla.

Paikannusta käytetään tietääkseni ainoastaan Telia Kaupat -sivulla, jotta sivu osaa ehdottaa suoraan läheisintä myymälää.






Totta! :)



 



Minun Telia -sovellus on nyt saatavilla iOS- ja Android-käyttöjärjestelmiin (6.0 tai sitä uudemmat versiot), jolla voi kätevästi muokata liittymää, maksaa laskuja (tulossa pian) ja tarkastella liittymän saldotietoja. Lisätietoa täältä.



 



@IlariJR, oliko Omista Sivuista tulossa ns. pikaopasta vai onko jo olemassa? Harmi kun alussa ei ollut sellaista animoitua opastusta kuten monessa palveluissa käytetään sisäänkirjautumisen yhteydessä :)


@Sekunti: En osaa sanoa onko pikaopas suunnitteilla, mutta ei yhtään pöllömpi idea. Pistetään eteenpäin :)



@IlariJR kirjoitti:


@Sekunti: En osaa sanoa onko pikaopas suunnitteilla, mutta ei yhtään pöllömpi idea. Pistetään eteenpäin :)






Tuli vain mieleen, kun silloin kaikilla olisi mahdollisuus kartoittaa ja tutustua mitä kaikkea Omilta Sivuilta löytyy :smileyhappy:



 



 


Telia palvelee huonosti asiakkaitaan. Ajanhakuvarauksessa lukee usein: ei käytössä. CHAT:ssä pitäisi kategoroida kysymys, kun ei liity mihinkään annettuun luokkaan, homma tyssää siihen tai sieltä ei osata vastata kysymykseen Soittopyyntöyhteydenottoon (Telian sivujen kautta) sieltä soitetaan kerran 20 sek. puhelu ja jos et juuri sillä hetkellä pysty vastamaan, mikä ymmärrettävää, uutta soittoa ei tule.


Moi @Totuuson1234! Ikävä kuulla, että sinulla on ollut hankaluuksia tavoittaa asiakaspalveluamme. Meihin on mahdollista ottaa yhteyttä chatin ja puhelimen lisäksi myös palvelupyynnöllä kirjautumalla telia.fi:hin tai jättämällä soittopyynnön täällä. Ajanvaraus on valitettavasti teknisistä syistä pois käytöstä, mutta eiköhän sekin saada toimintaan taas piakkoin.

Chatissa botti pyytää aluksi valitsemaan sopivan aihealueen. Siellä on alimpana vaihtoehtona "Ei mikään näistä", jonka valitsemalla pääset juttelemaan asiakaspalvelijan kanssa. Chat on auki 24/7 eli sitä kautta voit ottaa yhteyttä milloin vain.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa :)


Vastaa