Telian asiakaspalvelun kanssa käyty chat-keskustelu ei löydy Minun Telian Laskut ja viestit -osiosta

  • 20 February 2024
  • 12 kommenttia
  • 214 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Tiedän, että asia ei kuulu tähän kohti, mutta en tiedä mihin ja se varmasti siirretään oikeaan paikkaan.

Tässä jo aiemmin odottelin löytäväni Telian sivustolla käydyn keskustelun tallennoksen ja menin taas katsomaan, että löytyykö sieltä nyt se sekä toinen keskustelu missä kerroin kaikkia ongelmia mitä on tällä hetkellä tallennos puolella. Se oli joko viime perjantai tai lauantai, kun juttelin aspassa miehen kanssa (en muista enää nimeä). Oli hyvä keskustelu. Vikailmoitus tehtiin ja hän sanoi keskustelun lopuksi, että minuun otetaan yhteyttä 1-3 päivän sisällä. Kirjoittaessani nyt on siis tiistai ilta. Yhteydenottoa odotellessa siis. 

Menin katsomaan, että muistinko oikein tuon ajan, milloin otetaan yhteyttä. Mutta keskustelu ei ole tallentunut, kuten ei ole se edellinenkään. 

Ei kai tuostakin tarvi tehdä vikailmoitusta? Helmikuussa ollut kaksi keskustelua eikä kumpikaan tallentunut.

Otsikossa pitäis lukea Keskustelun tallennus..

 

 

----
Muokkaus Merja_J: siirretty oikeaan osioon + otsikkoa muokattu kuvaavammaksi // katjane


12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Olen tämän kirjoittanut toissapäivänä ja otsikon kirjoitusvirhettä ei ole vieläkään korjattu eikä ole kerrottu mitä tehdä tai pitääkö johonkin ilmoittaa, kun kirjoittaessani asiakaspalveluun eivät kirjoitukset tallennu ollenkaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Olen tämän kirjoittanut toissapäivänä ja otsikon kirjoitusvirhettä ei ole vieläkään korjattu eikä ole kerrottu mitä tehdä tai pitääkö johonkin ilmoittaa, kun kirjoittaessani asiakaspalveluun eivät kirjoitukset tallennu ollenkaan.

Kiitos @Hannele2022 kun palasit tänne ja nostit keskustelun! Otsikko oli jäänyt vielä ennalleen, mutta muokkasin sen nyt kuvaavammaksi. Laitoimme myös eilen tästä tiedustelua eteenpäin ja palaamme asiaan heti kun saamme siihen vastauksen. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tässä jo aiemmin odottelin löytäväni Telian sivustolla käydyn keskustelun tallennoksen ja menin taas katsomaan, että löytyykö sieltä nyt se sekä toinen keskustelu missä kerroin kaikkia ongelmia mitä on tällä hetkellä tallennos puolella. Se oli joko viime perjantai tai lauantai, kun juttelin aspassa miehen kanssa (en muista enää nimeä).

Menin katsomaan, että muistinko oikein tuon ajan, milloin otetaan yhteyttä. Mutta keskustelu ei ole tallentunut, kuten ei ole se edellinenkään. 

Helmikuussa ollut kaksi keskustelua eikä kumpikaan tallentunut.

 

Oletko @Hannele2022 käynyt nyt hiljattain katsomassa näkyyky nämä kaksi puuttunutta keskustelua nyt Minun Teliassa? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Tässä jo aiemmin odottelin löytäväni Telian sivustolla käydyn keskustelun tallennoksen ja menin taas katsomaan, että löytyykö sieltä nyt se sekä toinen keskustelu missä kerroin kaikkia ongelmia mitä on tällä hetkellä tallennos puolella. Se oli joko viime perjantai tai lauantai, kun juttelin aspassa miehen kanssa (en muista enää nimeä).

Menin katsomaan, että muistinko oikein tuon ajan, milloin otetaan yhteyttä. Mutta keskustelu ei ole tallentunut, kuten ei ole se edellinenkään. 

Helmikuussa ollut kaksi keskustelua eikä kumpikaan tallentunut.

 

Oletko @Hannele2022 käynyt nyt hiljattain katsomassa näkyyky nämä kaksi puuttunutta keskustelua nyt Minun Teliassa? 

Ihan vasta kävin kurkistamassa ja olivat tulleet. Saisivat tulla välittömästi, sillä usein siellä on linkki mitä tarvitsee, kun on lopettanut keskustelun. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Oletko @Hannele2022 käynyt nyt hiljattain katsomassa näkyyky nämä kaksi puuttunutta keskustelua nyt Minun Teliassa? 

Ihan vasta kävin kurkistamassa ja olivat tulleet. Saisivat tulla välittömästi, sillä usein siellä on linkki mitä tarvitsee, kun on lopettanut keskustelun. 

Hieno juttu, että näkyvät nyt! 👌 Mutta totta tuo, eli laitoin palautteen sekä tiedon eteenpäin asiaa selvittävälle taholle. Palaamme vielä tänne kun saamme heiltä vastauksia.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Saimme tähän nyt vastausta kehityspuolelta. Korjauksia on nyt tehty, ja nyt viestit tulevat näkyviin nopeammin, kun aiemmin niissä on ollut päivän viive.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Saimme tähän nyt vastausta kehityspuolelta. Korjauksia on nyt tehty, ja nyt viestit tulevat näkyviin nopeammin, kun aiemmin niissä on ollut päivän viive.

Päivän viive ei pidä paikkaansa. Oli lähempänä kahta viikkoa, ennenkuin viestit siellä tuli näkyville, jos ei enemmänkin. En voi olla ainoa, jolle niin on käynyt. Mutta hyvä, kun asiaan on tulossa korjausta. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Saimme tähän nyt vastausta kehityspuolelta. Korjauksia on nyt tehty, ja nyt viestit tulevat näkyviin nopeammin, kun aiemmin niissä on ollut päivän viive.

Ei ihan pidä asiakaspalvelun mukaan paikkaansa tuo päivän viive.

 Minulla on laajakaista sopimus loppumassa kohta, eikä anna enää samalla hinnalla. Onko joku muu taho kuin aspa joka haluaisi pitää asiakkaan ja voi jatkaa sopimusta nykyisellä hinnalla? Ei ole mielestäni kohtuuton toive. Varsinkin, kun on niin huono nettiyhteys.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8

Itsellä on kyllä aspasta uusittu vanhalla tarjoushinnalla. Ehkä se vaatii 2+ yritystä, että löytyy joku joka osaa tai viitsii.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Minulla on laajakaista sopimus loppumassa kohta, eikä anna enää samalla hinnalla. Onko joku muu taho kuin aspa joka haluaisi pitää asiakkaan ja voi jatkaa sopimusta nykyisellä hinnalla? Ei ole mielestäni kohtuuton toive. Varsinkin, kun on niin huono nettiyhteys.

Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, jonka vuoksi sopimuksen tekeminen ei tässä onnistu. Tarvittaessa siis neuvoisin vielä tiedustelemaan tarjouksia asiakaspalvelumme suunnalta. 😕 Oletko netin toimivuutta koskien ollut meihin vielä yhteydessä? Teknisen tuemme kanssa voisit siten selvittää olisiko nopeuksille jotain tehtävissä!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Minulla on laajakaista sopimus loppumassa kohta, eikä anna enää samalla hinnalla. Onko joku muu taho kuin aspa joka haluaisi pitää asiakkaan ja voi jatkaa sopimusta nykyisellä hinnalla? Ei ole mielestäni kohtuuton toive. Varsinkin, kun on niin huono nettiyhteys.

Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, jonka vuoksi sopimuksen tekeminen ei tässä onnistu. Tarvittaessa siis neuvoisin vielä tiedustelemaan tarjouksia asiakaspalvelumme suunnalta. 😕 Oletko netin toimivuutta koskien ollut meihin vielä yhteydessä? Teknisen tuemme kanssa voisit siten selvittää olisiko nopeuksille jotain tehtävissä!

Tiedän, ettei onnistu täällä. Kysyinkin ihan selvästi, että onko muuta tahoa kuin asiakaspalvelu, mihin voi asian tiimoilta ottaa yhteyttä.

Olen ilmoittanut monta kertaa huonosta nettiyhteydestä. Laajakaista sekä puhelin.  Viimeisin ohje asiasta oli, että osta kalliimpi yhteys niin se saattaa - siis vain ehkä - parantaa yhteyttä. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Tiedän, ettei onnistu täällä. Kysyinkin ihan selvästi, että onko muuta tahoa kuin asiakaspalvelu, mihin voi asian tiimoilta ottaa yhteyttä.

Olen ilmoittanut monta kertaa huonosta nettiyhteydestä. Laajakaista sekä puhelin.  Viimeisin ohje asiasta oli, että osta kalliimpi yhteys niin se saattaa - siis vain ehkä - parantaa yhteyttä. 

Asiakaspalvelun kautta liittymän määräaikaisuuden uusiminen kyllä hoituu. Toki sen voit uusia myös esimerkiksi Telia Kaupoissa, mutta samanlaiset kampanjat heillä on sielläkin aina pääsääntöisesti käytössään. Ja niin asiakaspalvelussa, kuin Telia Kaupoissakin tavoitteemme on tietenkin löytää aina asiakkaillemme mieluiset palvelut niillä kampanjoilla ja mahdollisuuksilla mitä meillä on käytössä. Toivottavasti joku hyvä ratkaisu sinulle vielä löytyy, ole vain uudemman kerran yhteydessä, tai tule piipahtamaan kivijalkamyymälässämme.

Mitä tuohon nettiliittymän toimivuuteen tulee, niin siihen voi vaikuttaa monikin asia. Nopeuteen ja toimivuuteen vaikuttaa esimerkiksi se, käytätkö yhteyttä langattomasti wifinä, vai verkkokaapelilla.Verkkokaapelilla käytettynä yhteys toimii nopeammin ja vakaammin. Myös laite (reititin/modeemi) voi vaikuttaa asiaan, ja jos mahdollista, niin eri pistokettakin kannattaa kokeilla. Häiriöilmoituksen kautta voimme lähteä myös tutkimaan, millaista yhteysnopeutta saat meiltä ja vastaahan se sopimuksen mukaista nopeuden vaihteluväliä. 

Vastaa