Lähdin vetämään telialta ja siirryin elisalle. Elämäni paras päätös. Ihan jos pelkkää ASIAKASPALVELUA AJATTELEE.
ESIMERKKI äsken tapahtuneesta. Yritin päästä telian chattiin. Kirjauduin oma teliaan ja yritin sisään. Ei onnistu. Yritin kymmenen kertaa peräkkäin..
No, sitten piti valita se soitto asiakaspalveluun, jota halua välttää viimeiseen asti, koska telialla ei ole käytössä 0800 ilmaisumeroa tai edes tavallista matkapuhelinnumeroa omien asiakkaidensa tarpeisiin, vaan he joutuvat maksamaan soitosta kalliit matkapuhelinmaksut.
Kysymys sama, minkä olen esittänyt tuloksetta jo 25 kertaa.
Saisinko telia Financen laskun muodostumaan jo aivan viimeistään kuun 15.pvä AAMUUN MENNESSÄ. MIELELLÄÄN JO 14.
JA JOS KUUN 15 ON VKLP, LASKU JO ENNEN VIIKONLOPPUA. EI SEN JÄLKEEN.
NO, VUONNA 2025, EI TÄLLAINEN TUNNU ONNISTUVAN.
EI SITTEN KIRVEELLÄKÄÄN.
ASPA SANOO VAAN, ETTÄ MAKSA SAMALLA VIITTEELLÄ JA TILITIEDOILLA, KUN ENNENKIN. TOTEUTA VAIKKA HETI..
MITÄÄN MUUTA EI SANONUT. EI PAHOITTELUT KIRJAUTUMINEN ONGELMIA TMS. TÄYSIN VÄLIINPITÄMÄTTÖMÄN KUULOINEN AKKA.
UNOHTI SANOA, ETTÄ MITÄS SEN SUMMAN KANSSA TEHDÄÄN, KUN SEHÄN EI AINA OLE SAMA…
NO, KOHTA TELIA FINANCE MAKSETTU POIS, NIIN EN IKINÄ ENÄÄ PIERAISEKAAN TELIAN SUUNTAAN.
