Skip to main content

Minun olisi aika uusia laajakaista sopimus ja tarvitsen siihen ihmisen joka puhuu minulle, ei siis kirjoita. On olemassa 020 alkuinen puh nro johon voin soittaa. Mutta jostain syystä minulle tulee tuosta alusta mieleen, että puhelu maksaa messinkiä. Voiko johonkin jättää soittopyyntöä? Vai selviääkö tuosta numerosta normaalimaksulla?

 

--
Muokkaus katjane: Siirsin toiseen osioon ja muokkasin otsikkoa "Laajakaista sopimuksen uusiminen" kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin.

Minun olisi aika uusia laajakaista sopimus ja tarvitsen siihen ihmisen joka puhuu minulle, ei siis kirjoita. On olemassa 020 alkuinen puh nro johon voin soittaa. Mutta jostain syystä minulle tulee tuosta alusta mieleen, että puhelu maksaa messinkiä. Voiko johonkin jättää soittopyyntöä? Vai selviääkö tuosta numerosta normaalimaksulla?

Voit halutessasi jättää soittopyynnön asiakaspalvelun myyntipuolelle tällä lomakkeella https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot#lomake

Alkuperäinen linkki tuohon samaan lomakkeeseen löytyy asiakaspalvelun yhteystietojen Myynti -osiosta https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


Kiitos @Jamerson 😃


Minun olisi aika uusia laajakaista sopimus ja tarvitsen siihen ihmisen joka puhuu minulle, ei siis kirjoita. On olemassa 020 alkuinen puh nro johon voin soittaa. Mutta jostain syystä minulle tulee tuosta alusta mieleen, että puhelu maksaa messinkiä. Voiko johonkin jättää soittopyyntöä? Vai selviääkö tuosta numerosta normaalimaksulla?

Eli nykyään maksaa

020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta). Tammikuussa 8. muuttui asiointipuheluiden hinnat ja ovat nykyään 0,17 €/min.

Esim. Puhelu joka kestää 15 min. (0,17 € x 15 = 2,55 €).


Kiitos @kiisseli67 Eli jos siellä on kiirettä niin tuo 15min voi mennä jo jonotukseen.


Vastaa