Tervehdys!
Ilmoitin 14.07.2022 asiakaspalvelulle irtisanovani kaksi sähköpostitiliä aikamääreellä 31.08.2022. Irtisanominen otettiin tosissaan, sillä tilit lopetettiin heti puhelun jälkeen. Samalla puhelinsoitolla ilmoitin haluavani lopettaa asiakkuuteni 01.09.2022.
15.07.2022 yhteydenottoni jälkeen tilit palautettiin samana päivänä, mutten saanut uusia salasanoja. Kun seuraavalla viikolla kysyin asiaa, laitettiin ne ystävällisesti tekstiviestillä.
Tilit olivat käytettävissä 31.08.2022 noin keskipäivälle saakka.
Kun syyskuun alussa aloin tiedustelemaan sekä Omilla Sivuilla Chatissa sekä puhelimitse loppulaskun toteutumista, olen saanut vain ympäripyöreitä vastauksia, ettei näy järjestelmässä. Haluan maksaa loppulaskun asap ja jos 01.09.2022 tapahtuvaksi pyytämäni asiakkuuden purku toteutuisi, olisin huojentunut entinen asiakkaanne. Nimimerkkini kertoo aika paljon tunteistani nykyisiä käytäntöjänne kohtaan. Saisinko jo poistua asiakkuudestanne?