Skip to main content

Tervehdys!

 

Ilmoitin 14.07.2022 asiakaspalvelulle irtisanovani kaksi sähköpostitiliä aikamääreellä 31.08.2022. Irtisanominen otettiin tosissaan, sillä tilit lopetettiin heti puhelun jälkeen. Samalla puhelinsoitolla ilmoitin haluavani lopettaa asiakkuuteni 01.09.2022.

15.07.2022 yhteydenottoni jälkeen tilit palautettiin samana päivänä, mutten saanut uusia salasanoja. Kun seuraavalla viikolla kysyin asiaa, laitettiin ne ystävällisesti tekstiviestillä.

Tilit olivat käytettävissä 31.08.2022 noin keskipäivälle saakka.

Kun syyskuun alussa aloin tiedustelemaan sekä Omilla Sivuilla Chatissa sekä puhelimitse loppulaskun toteutumista, olen saanut vain ympäripyöreitä vastauksia, ettei näy järjestelmässä. Haluan maksaa loppulaskun asap ja jos 01.09.2022 tapahtuvaksi pyytämäni asiakkuuden purku toteutuisi, olisin huojentunut entinen asiakkaanne. Nimimerkkini kertoo aika paljon tunteistani nykyisiä käytäntöjänne kohtaan. Saisinko jo poistua asiakkuudestanne?


@Te_ette_osaa  kirjoitti:


Tervehdys!



 



Ilmoitin 14.07.2022 asiakaspalvelulle irtisanovani kaksi sähköpostitiliä aikamääreellä 31.08.2022. Irtisanominen otettiin tosissaan, sillä tilit lopetettiin heti puhelun jälkeen. Samalla puhelinsoitolla ilmoitin haluavani lopettaa asiakkuuteni 01.09.2022.



15.07.2022 yhteydenottoni jälkeen tilit palautettiin samana päivänä, mutten saanut uusia salasanoja. Kun seuraavalla viikolla kysyin asiaa, laitettiin ne ystävällisesti tekstiviestillä.



Tilit olivat käytettävissä 31.08.2022 noin keskipäivälle saakka.



Kun syyskuun alussa aloin tiedustelemaan sekä Omilla Sivuilla Chatissa sekä puhelimitse loppulaskun toteutumista, olen saanut vain ympäripyöreitä vastauksia, ettei näy järjestelmässä. Haluan maksaa loppulaskun asap ja jos 01.09.2022 tapahtuvaksi pyytämäni asiakkuuden purku toteutuisi, olisin huojentunut entinen asiakkaanne. Nimimerkkini kertoo aika paljon tunteistani nykyisiä käytäntöjänne kohtaan. Saisinko jo poistua asiakkuudestanne?






Kiitos @Te_ette_osaa viestistäsi ja tervetuloa Yhteisöön! 
Täällä Yhteisössä emme pääse tarkistelemaan asiakastietoja, ja näin ollen voin ottaa kantaa tapahtuneeseen ainoastaan yleiseltä kantilta.

Kertomasi perusteella on sähköpostitilien irtisanomisessa käynyt inhimillinen erehdys. Irtisanomista tehtäessä on jäänyt toivomasi päivämäärä asettamatta, siksi ne ovat irtisanoutuneet samantien. Sähköpostin uudelleen avauksessa sinulle olisi pitänyt automaattisesti tulla viesti salasanasta, eli nyt en osaa näin äkkiseltään sanoa miksi sitä ei tullut. Loppulasku muodostuu tosiaan vasta aina laskutuskauden päätyttyä, eli lasku ei muodostu irtisanomispäivänä vaan viimeinen lasku seuraa normaalia laskutusrytmiä. 


Tervehdys!

 

Kun sähköpostitilien edellinen laskutusjakso on loppunut 02.07.2022, ihmettelen vieläkin, ettei laskutus näe uutta laskua.

 

Kummeksuvin terveisin


Laskutuskaudet ja laskutusrajat | Asiakastuki | Telia


Maksaminen ja laskutus – Kilpailu- ja kuluttajavirasto (kkv.fi)



@Te_ette_osaa  kirjoitti:


Tervehdys!



 



Kun sähköpostitilien edellinen laskutusjakso on loppunut 02.07.2022, ihmettelen vieläkin, ettei laskutus näe uutta laskua.



 



Kummeksuvin terveisin






Tähän on nyt vaikea sanoa täysin tarkkaa ja oikeaa vastausta koska täytyisi päästä tarkistamaan laskutusryhmä ja sen mukaiset aikataulut. Arvailemaan en uskalla lähteä, etten anna väärää tietoa. 


Päivää!

Nyt on osattu:

"Pankkitunnistautuminen on tarkoitettu vain liittymien omistajille eli henkilöille, joiden nimissä liittymäsopimukset ovat. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Teliaan:"

Kaksi kertaa testattu mobiilivarmenteella kirjautua Telia.fi Omille Sivuille tänään. Olenko siis pullautettu asiakkuudesta? Toivottavasti pääsen maksamaan laskun jollain tapaa, ettei karhuyhtiö tule lisinensä ovelle kolkuttelemaan.

Ei ole tullut puhelua, tekstiviestiä, emailia tai kirjepostia."Shame On You", mukava musiikkikappale.


Tervehdys!

Päätelmäni oli väärä: Häiriötiedote 05.10.2022 Minun Teliassa oli kirjautumishäiriötä (Häiriö korjattu)

Omilla Sivuilla ei edelleenkään näy laskua. Voisiko se mysteerinappi jo löytyä loppulaskulle?



@Te_ette_osaa  kirjoitti:


Tervehdys!



Päätelmäni oli väärä: Häiriötiedote 05.10.2022 Minun Teliassa oli kirjautumishäiriötä (Häiriö korjattu)



Omilla Sivuilla ei edelleenkään näy laskua. Voisiko se mysteerinappi jo löytyä loppulaskulle?






Jos laskua ei Minun Telian laskuarkistosta löydy niin silloin laskua ei ole lähetetty, eikä se ole vielä muodostunut. Muutoin se sieltä kyllä löytyisi. Jos et malta odotella tietoa loppulaskusta niin melkeinpä suosittelen että kysäiset vaikka telia.fi -sivuilta löytyvän chatin kautta miltä tilanne näyttää. Kollegat siellä kyllä jeesaavat kun näkevät asiakastietosi. Samalla he voivat tarkistaa että tuo irtisanominenkin on hoidettu, jos haluat sen vielä kertaalleen varmistaa. Tätä kautta ei nyt juuri muuta ole oikein tehtävissä. 


Vastaa