Skip to main content

Olen yrittänyt Telian chattiin useampana päivänä. Valitsen asiani ja valittu asia siirtyy ylimmäksi. Sitten ei tapahdukaan enää mitään. Olen pitänyt useamman tunnin chattia auki, ei reagointia. TeliaFinlandin aikana toimi erittäin hyvin. Olen erittäin pettynyt. 

Mikä on ongelmana ?

 

Et siis pääse ollenkaan viestinkirjoitukseen saakka kun napsuttelet niitä valintoja eteenpäin sinne 'Avaa chat asiakaspalvelijalle' kohtaan saakka? Mihin kohtaan homma tökkää? Nykyäänhän noita valintoja pitää tehdä useampia ennen kuin tuo Avaa chat tulee sieltä.



 



Itse testasin juuri äsken ja homma toimi, onko sinulla jotain mainostenesto-ohjelmaa (Adblock plus tms) käytössä? Ne voivat joskus sotkea tuon toimintaa...



 




Yli kaksi tuntia olen odotellut, että chattiin pääsee. Tulee vaan ilmoitus "Voi harmi! Chatin jono juuri nyt täysi." Onko asiakaspalvelu lopetettu kokonaan?


@silmak ei ole chattia lopetettu ei! 
Ruuhkapiikkejä voi toki ajoittain olla. 

Chatin lisäksi meille voi jättää esimerkiksi palvelupyynnön. :) 


NO OLISIMPA SAANNUTKIN JOSKUS VASTAUKSEN KYSYMYKSSII EN TODELLAKAAN



@ganess kirjoitti:


NO OLISIMPA SAANNUTKIN JOSKUS VASTAUKSEN KYSYMYKSSII EN TODELLAKAAN






Moikka @ganess!



 



Millaisesta probleemasta on kyse? :robothappy:


Vastaa