Skip to main content

Yritin tänään kolme kertaa saada yhteyttä asiakaspalveluun Telian chatin kautta, aina oli jonoa. Odottelin kolme kertaa yli 20 asiakkaan jonossa jossa paikkani tietenkin siirtyi aina pikkuhiljaa pienemmäksi. Mutta juuri kun oli minun vuoroni, tuli ilmoitus että chatti on suljettu. Ja tämä tapahtui kolme, 3,  kertaa, eli ei sattumaa vaan ihan joka kerta kun olin 1 jonossa, niin heti kohta tuli ilmoitus että chatti on suljettu. 



 



Arvaan tilaanteen olevan seuraava. Chatista vastaavaa ei v...ttuakaan kiinnosta vastailla viesteihin vaan pitää jonotusta päällä ja toivoo että asiakkaat eivät jaksa odottaa jonossa vaan lähtevät sieltä ominpäin pois. Kestäähän jonotus 20-30 min. Ja jotta näyttäisi että jotain muka tehdään, niin jonotusnumeroa pienennetään pikkuhiljaa, mutta sitten jos se typerä asiakas ei ole jo itse älynnyt poistua chatistä, niin sitten juuri kun olisi hänen vuoronsa, niin tapahtuu ihmeellinen tekninen virhe ja chatti sulkeutuu. Ei kai kukaan ole niin tyhmä että uudelleen jäisi jonottamaan. Minä jäin, jopa kaksi kertaa ekan katkaisun jälkeen. 



 



Eli ei siellä ole aikomustakaan ketään auttaa, kunhan pelleilevät. Ei mulla muuta.



 





 



---



Muokkaus SonjaNii: Lisätty liitteessä ollut kuva.



 


@kopakka  kirjoitti:


Yritin tänään kolme kertaa saada yhteyttä asiakaspalveluun Telian chatin kautta, aina oli jonoa. Odottelin kolme kertaa yli 20 asiakkaan jonossa jossa paikkani tietenkin siirtyi aina pikkuhiljaa pienemmäksi. Mutta juuri kun oli minun vuoroni, tuli ilmoitus että chatti on suljettu. Ja tämä tapahtui kolme, 3,  kertaa, eli ei sattumaa vaan ihan joka kerta kun olin 1 jonossa, niin heti kohta tuli ilmoitus että chatti on suljettu. 



 



Arvaan tilaanteen olevan seuraava. Chatista vastaavaa ei v...ttuakaan kiinnosta vastailla viesteihin vaan pitää jonotusta päällä ja toivoo että asiakkaat eivät jaksa odottaa jonossa vaan lähtevät sieltä ominpäin pois. Kestäähän jonotus 20-30 min. Ja jotta näyttäisi että jotain muka tehdään, niin jonotusnumeroa pienennetään pikkuhiljaa, mutta sitten jos se typerä asiakas ei ole jo itse älynnyt poistua chatistä, niin sitten juuri kun olisi hänen vuoronsa, niin tapahtuu ihmeellinen tekninen virhe ja chatti sulkeutuu. Ei kai kukaan ole niin tyhmä että uudelleen jäisi jonottamaan. Minä jäin, jopa kaksi kertaa ekan katkaisun jälkeen. 



 



Eli ei siellä ole aikomustakaan ketään auttaa, kunhan pelleilevät. Ei mulla muuta.



 



 






Hei @kopakka ja tervetuloa Telia Yhteisöön!😁>



 



Kiitos kun laitoit tästä meille täällä viestiä, nimittäin tämä nyt kuulostaisi häiriötilanteelta. Ei tietenkään ole meidän normaali käytäntö chatissa olla vastaamatta asiakkaillemme.



Laitoin tämän selvitykseen ja korjaamme tottakai tämän mahdollisimman pian. Haluan myös pahoitella omasta puolestani kyseistä tilannetta. 



 



Oliko asiasi saatu hoidettua loppujenlopuksi vai onko vielä kesken? 



 


Seuraavana aamuna yritin sitkeästi uudelleen ja jono olikin lyhyempi ja pääsin kuin pääsinkin läpi. Ja asia tuli hoidettua, ei tosin täsmälleen niin kuin olisin halunnut, mutta päädyttiin kuitenkin jollain tasolla tyydyttävä ratkaisuun. 
Eli ratkaistu on, mutta vaati kohtuuttoman paljon aikaa, varmaan yhteensä 2 h kaiken kaikkiaan. Arvasin että tämä laitetaan teknisen vian piikkiin…



@kopakka  kirjoitti:


Seuraavana aamuna yritin sitkeästi uudelleen ja jono olikin lyhyempi ja pääsin kuin pääsinkin läpi. Ja asia tuli hoidettua, ei tosin täsmälleen niin kuin olisin halunnut, mutta päädyttiin kuitenkin jollain tasolla tyydyttävä ratkaisuun. 
Eli ratkaistu on, mutta vaati kohtuuttoman paljon aikaa, varmaan yhteensä 2 h kaiken kaikkiaan. Arvasin että tämä laitetaan teknisen vian piikkiin…






Hyvä kuitenkin, että pääsit chatissa läpi ja asia on nyt hoidettu! Harmi kuulla, että jouduit 2 tuntia käyttämään asian selvittelyyn. 😣>


Viikko sitten, minun ja vaimon 3g tai 4g ei toiminut ollenkaan Tampereella. Yritin ottaa yhteyttä 3 päivän ajan. Sit sain chatissa yhteyden. Asiakaspalvelija linkkasi mulle häiriökartan. Yritin selittää ettei se näy siinä. No vastaus oli, silloin vika on teidän luureissa ja chat päättyi siihen.

Ei siinä mitään asia oli harvinaisen selvä. Croksit jalkaan ja autolla Prismalle, siellä on Elisan myymälä.  Sen jälkeen alkoi Telian pommitus viesteillä, oletko aivan varma. No kyllä olen, koska asiakaspalvelu on ollut niin ala-arvoista ettei edes nettihuijaritkaan ole huijattuaan. He sentään kiittävät.

 

Eli nyt mennyt viikko siitä ku avasin elisan liittymän ja tänään olin ottamassa käyttöön. Kokeilin telian nettiä. Ei toimi. Ja vaihdoin simiä. Kappas netti toimii.

Muutimme tähän asuntoon helmikuussa 2022 ja tähän asti ollut telialla täydet kentät. Jotain on täytynyt tapahtua mutta sitä telia ei myönnä.

 

Mutta hei Telia ! Te ette ole ainoa palveluntarjoaja, joten luulis hieman arvostavan asiakkaita vai onko Nalle sanonut teille ettei köyhiä suomalaisia tarvitse palvella?



@jiikoi  kirjoitti:


Viikko sitten, minun ja vaimon 3g tai 4g ei toiminut ollenkaan Tampereella. Yritin ottaa yhteyttä 3 päivän ajan. Sit sain chatissa yhteyden. Asiakaspalvelija linkkasi mulle häiriökartan. Yritin selittää ettei se näy siinä. No vastaus oli, silloin vika on teidän luureissa ja chat päättyi siihen.



Ei siinä mitään asia oli harvinaisen selvä. Croksit jalkaan ja autolla Prismalle, siellä on Elisan myymälä.  Sen jälkeen alkoi Telian pommitus viesteillä, oletko aivan varma. No kyllä olen, koska asiakaspalvelu on ollut niin ala-arvoista ettei edes nettihuijaritkaan ole huijattuaan. He sentään kiittävät.



 



Eli nyt mennyt viikko siitä ku avasin elisan liittymän ja tänään olin ottamassa käyttöön. Kokeilin telian nettiä. Ei toimi. Ja vaihdoin simiä. Kappas netti toimii.



Muutimme tähän asuntoon helmikuussa 2022 ja tähän asti ollut telialla täydet kentät. Jotain on täytynyt tapahtua mutta sitä telia ei myönnä.



 



Mutta hei Telia ! Te ette ole ainoa palveluntarjoaja, joten luulis hieman arvostavan asiakkaita vai onko Nalle sanonut teille ettei köyhiä suomalaisia tarvitse palvella?






Heti näin alkuun haluan sanoa, että olen omasta puolestani pahoillanin, kun näin oli käynyt. Tämä ei todellakaan ole meidän tapa toimia, vaan jokainen asiakas on meille yhtä tärkeä ja haluamme palvella asiakkaita täydellä sydämellä.





On tottakai ikävä kuulla, että olet päätynyt vaihtamaan operaattoria. Olet ilmanmuuta aina tervetullut meille takaisin asiakkaaksi.☀️>


ICT-alan lakko päättyi tänään, joten eiköhän palvelutaso kohta kohene lakkoa edeltäväksi. Toki erilaisia tikettejä ja muuta on varmasti rästissä.


Vastaa