Yritin tänään kolme kertaa saada yhteyttä asiakaspalveluun Telian chatin kautta, aina oli jonoa. Odottelin kolme kertaa yli 20 asiakkaan jonossa jossa paikkani tietenkin siirtyi aina pikkuhiljaa pienemmäksi. Mutta juuri kun oli minun vuoroni, tuli ilmoitus että chatti on suljettu. Ja tämä tapahtui kolme, 3, kertaa, eli ei sattumaa vaan ihan joka kerta kun olin 1 jonossa, niin heti kohta tuli ilmoitus että chatti on suljettu.
Arvaan tilaanteen olevan seuraava. Chatista vastaavaa ei v...ttuakaan kiinnosta vastailla viesteihin vaan pitää jonotusta päällä ja toivoo että asiakkaat eivät jaksa odottaa jonossa vaan lähtevät sieltä ominpäin pois. Kestäähän jonotus 20-30 min. Ja jotta näyttäisi että jotain muka tehdään, niin jonotusnumeroa pienennetään pikkuhiljaa, mutta sitten jos se typerä asiakas ei ole jo itse älynnyt poistua chatistä, niin sitten juuri kun olisi hänen vuoronsa, niin tapahtuu ihmeellinen tekninen virhe ja chatti sulkeutuu. Ei kai kukaan ole niin tyhmä että uudelleen jäisi jonottamaan. Minä jäin, jopa kaksi kertaa ekan katkaisun jälkeen.
Eli ei siellä ole aikomustakaan ketään auttaa, kunhan pelleilevät. Ei mulla muuta.
---
Muokkaus SonjaNii: Lisätty liitteessä ollut kuva.