Skip to main content

Olin vaihtamassa ennen vuodenvaihdetta operaattoria kolmeen liittymään. Sain Telialta vastatarjouksen ja kaupanpäälle etuseteleitä. Kysyin useasti, että käykö etusetelit verkkokauppaan, ja sain vastauksen, että kyllä käy. Tuo on tärkeää, koska lähin Telia kauppa on vajaan 200 km päässä.

 

Kysyin vielä, että voiko kaikki setelit käyttää esim. puhelimen hankintaan, tämänkin piti onnistua.

Noh eihän tässä mikään mennyt niinkuin luvattiin, etusetelit eivät käy verkkokauppaan, eikä niitä voi käyttää kuin yhden setelin/ostos.

 

Tästä tietenkin reklamoin kun etusetelit olivat tulleet, tuolloin verkkokaupassa oli Asuksen puhelin tarjouksessa 199€. Tänään sitten tuli päätös asiasta, eli jos ostaisin tuon puhelimen tämänhetkiseen hintaan 299€, saisin alennusta puhelinlaskuun 50€....

 

Varsinainen korvaus siitä, että minulle on puhuttu *******aa päin naamaa. Lienee sanomattakin selvää, että operaattorin vaihto on jo käynnissä noiden kolmen liittymän osalta.

 

Hei @JasuV ja tervetuloa tänne Yhteisöön!



 



Todella harmillinen tilanne kaiken kaikkiaan, ja ymmärrän hyvin turhautumisesi tilanteeseen. Laitan vielä viestiä eteenpäin näistä saamistasi virheellisistä tiedoista etusetelien suhteen. Uskoisin että asiakaspalvelussakin tästä laitettu jo palautetta eteenpäin tarkemmilla tiedoillasi, mutta laitan vielä varmuudeksi uudelleen! 



 



Reklamointitilanteessa käsittelyaika on tosiaan aina pidempi, ikävä kuulla että haluamasi puhelintarjous ehti tällä välin päättymään. Olisiko mitään toista laitetta, mikä sinua kiinnostaisi? Meillä on tällä hetkellä pitkä lista laitetarjouksia verkkokaupassamme, ja myös erittäin hyviä puhelintarjouksia.



 



Suoraan en täältä Yhteisöstä pääse asiakastietoihisi käsiksi, mutta mielellään olemme myös täällä avuksi löytämään esimerkiksi toista mieluista laitetta ostoslistalle, jolloin tuon 50 euron summan voisi hyödyntää puhelinliittymän laskuusi.


Puhelin hankittu muualta, ja kuten jo sanoin, liittymien siirto kilpailijalle on käynnissä. Eli minun osaltani tapaus on loppuunkäsitelty.


Okei, kiitos kuitenkin kun toit asian ilmi! Kaikki palautteet ovat meille arvokkaita, ja mahdollisista epäkohdista pystymme siten aina ohjaamaan viestiä eteenpäin asianosaisille. Nämä on meille aina tärkeää tietoa, jotta pystymme kehittämään palveluitamme ja varmistamaan ettei näin tapahtuisi enää jatkossa!


Vastaa