Skip to main content

Siirsin liittymäni pois Telialta, koska liittymäni ja numeroni siirtyy työnantajalle. Telia alkoi pommittamaan tekstareilla ja ruikuttamaan että jää meille. Muutaman tekstarin jälkeen vastasin viestiin ja pyysin lopettamaan tekstarien lähetyksen. mutta siihen tuli vastaus ”Invalid service request” eli huoli systeemi vastaustekstareita. No, tekstareissa oli puhelinnumero johon myyjä vastasi. Kun pyysin lopettamaan tekstarien lähetyksen, myyjä sanoi että ei tiedä asiasta mitään. Ärsyttää tämä operaattorien meininki, ne saa kiusata asiakasta, eikä kiusaamista saa lopetettua.



 



 



edit katjane: muokattu otsikkoa ja siirretty toiseen ketjuun



 


@Jussimatti63  kirjoitti:


Siirsin liittymäni pois Telialta, koska liittymäni ja numeroni siirtyy työnantajalle. Telia alkoi pommittamaan tekstareilla ja ruikuttamaan että jää meille. Muutaman tekstarin jälkeen vastasin viestiin ja pyysin lopettamaan tekstarien lähetyksen. mutta siihen tuli vastaus ”Invalid service request” eli huoli systeemi vastaustekstareita. No, tekstareissa oli puhelinnumero johon myyjä vastasi. Kun pyysin lopettamaan tekstarien lähetyksen, myyjä sanoi että ei tiedä asiasta mitään. Ärsyttää tämä operaattorien meininki, ne saa kiusata asiakasta, eikä kiusaamista saa lopetettua.



 



 



edit katjane: muokattu otsikkoa ja siirretty toiseen ketjuun



 






Kyseessä on automaattiset tekstiviestit, jotka lähtevät numeronsiirroissa toiselle operaattorille. Ilmeisesti liittymä on siirtymässä työnantajalle ja samalla vaihtuu operaattori, siksi näitä viestejä olet saanut. Automaattiviesteihin ei pysty vastaamaan, mutta toimit aivan oikein kun otit yhteyttä viestissä olevaan puhelinnumeroon.



 



Osa palveluista ja liittymistä sekä niihin tekstiviesteistä on lakisääteisiä, ja olemme velvollisia tiedottamaan asiakkaita tällaisista muutoksista joko viestitse ja/tai kirjeitse. Markkinointiviestilupia voi muokata itse Minun Teliassa. Tästä löytyy tarkempia tietoja asiakastukisivustollamme


Vastaa