Skip to main content

Omille sivuille ei tällä hetkellä pääse kirjautumaan. Etusivu jää vain tyhjänä latautumaan. Ohjelmaoppaaseen pyrkiessä saa viestin: Pahoittelut. Palvelu ei tällä hetkellä ole käytettävissä. Linkki yhteisöön toimii. Toivoisin pikaista korjausta asiaan.

Hei @ericrose!



Häiriötiedotteissa lukee seuraavaa :



YRITYSPORTAALISSA JA OMILLA SIVUILLA HÄIRIÖITÄ



Häiriön alkamisaika: 16.04.2018 08:00:00



Yritysportaalissa ja Omilla sivuilla on vikatilanne, jonka johdosta tietojen haku voi olla hidasta tai ei toimii lainkaan. Myös liittymien hallinnassa on häiriöitä. 

Pahoittelemme häiriötä. 

Telia 


Yhteys Omille sivuille on edelleen poikki. Tehkääpä jotain asialle.



@ericrose kirjoitti:


Yhteys Omille sivuille on edelleen poikki. Tehkääpä jotain asialle.






@kiisseli67 on peruskäyttäjä niin kuin minäkin. Telialaisen tunnistat nimimerkin yhteydessä olevasta Telian logosta ja tittelistä. Yhteisön moderaattorit palaavat huomenaamulla klo 8 takaisin linjoille. Uskon, että Telia painii tämän vian parissa parhaillaan. Hieman laajempi vika kuin normaalisti. Maltti on valttia :smileyhappy:


Telia.fi-etusivulle on nyt lisätty seuraava tiedote:



 



Asiakkaidemme itsepalvelut Telia.fissä sekä Minun Telia -sovellus ovat hetkellisesti pois käytöstä. Korjaamme vikaa parhaillaan ja pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa. Kokeilethan myöhemmin uudelleen.



 



—-



 



Kannattaa varautua, että voi mennä pitkälle huomiselle ennen kuin alkaa taas toimimaan. Toivottavasti ei mene kuitenkaan noin kauaa vaan että saadaan palvelut taas nopeasti pelittämään.



 



Pahoittelut myös omasta puolestani.



 



 


Juuri tulleen tiedon mukaan Omat Sivut toimivat jälleen. Palveluissa voi kuitenkin edelleen ilmetä hitautta. Chat ei ole vielä käytössä, sen palauttaminen takaisin käyttöön menee huomiselle.


Ei saa unta kun on laskut maksamatta ?


Edelleenkään ei pääse sivuille ja maksamaan laskujansa telialle...


Hei @JuhoRaiskala!



 



Millä laitteilla olet yrittänyt päästä omille sivuille?



Tietokoneen selaimesta kannattaa ottaa mahdollinen adblocker pois käytöstä telia.fi -sivustolta.



Kokeile vielä onnistuuko tästä : https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/invoices


@kiisseli67@  kirjoitti:


Hei JuhoRaiskala!



 



Millä laitteilla olet yrittänyt päästä omille sivuille?



Tietokoneen selaimesta kannattaa ottaa mahdollinen adblocker pois käytöstä telia.fi -sivustolta.



Kokeile vielä onnistuuko tästä : https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/invoices






Hyvää huomenta @JuhoRaiskala! :smileyvery-happy:



 



En ole Telialainen vaan Telian asiakas itsekin. En ole muuten huomannut minkäänlaista ongelmaa esimerkiksi, kun selailin juuri Omia Sivuja Windows 10 -tietokoneeni Chrome 69 -selaimella jossa ei ole laajennuksia esim. Adblockeria. Tuleeko sinulla lisäksi jotain virheilmoituksia vai miten tuo ilmenee esim. tyhjä sivu ja millä selaimella? Oletko kokeillut toisella selaimella tai laittanut vikasietotilaan selaimen? Jatkossa suosittelen (mikäli omistat älypuhelinta) lataamaan maksuttoman Minun Telia -sovelluksen puhelimen. Se on saatavilla Android- ja iOS-laitteisiin näiden Kaupasta. Sieltä voi hallinnoida näppärästi omia liittymiä ja maksaa laskuja :smileyhappy:


Vastaa