Olen nyt kirjoittanut tästä aiheesta tänne lukuisia kertoja ja tuonut mielipiteeni julki asiakaspalvelun kanssa keskustellessani. Täysin tuloksetta. Ainoa, mitä tässä en ymmärrä, on: MIKSI ???
Te kysytte joka "piip" kerta asiakaspalvelussanne, kun kirjoitan teille jotain Telia sovelluksen kautta kirjautuneena, että annatko ensin puhelinnumerosi ja sähköpostisi. Olen noin muutaman kymmenen kertaa vähintään sanonut että LOPETTAKAA noiden kyseleminen, kirjoitan teille oma Telia - sovelluksen kautta kirjautuneena, näette tietoni tasan tarkkaan sieltä ilmankin. Ja JOS, siis JOS, tietoni olisivatkin muuttuneet (mitä ne nyt eivät ainakaan viimeiseen 15 vuoteen ole, näiden kahden tiedon osalta nyt ainakaan), olisin varmaan ne teille päivittänyt ihan itse. Kuvittelin ensimmäisen kerran jälkeen, että tietoihini olisi kirjattu vaikka näin: "asiakas EI halua tietojaan kysyttävän kun hän asioi tätä kautta".
Mutta eheeeeeeei. Sama meno eikun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu…
Typerin tapa menettää hyvä asiakas. Kyselin jo elisalta, kyselevätkö he samalla lailla. Kuulemma eivät.
Toinen asia: ostin jotain Telia verkkokaupan kautta. Ehdin maksaakin yhden ylimääräisen erän, paljon ennen, kuin ensimmäistä laskuakaan oli vielä tullut (saldo siis 0 ennen tilausta) ja päädyinkin palauttamaan tuotteet. Palautus itsessään tuli perille ja käsiteltiin muutamassa päivässä ja Telia financen saldokin korjaantui heti. Mitäs sitten, kun kyselin tämän miinukselle menneen ylijäämän palautuksesta. Asiakaspalvelija ei muka pystynyt katsomaan maksutietojani suoraan Telia financen kautta, vaan minun piti itse näpytellä kaikki maksun tiedot hänelle verkkopankista. Kun kaikki nämä tietoni olin hänelle antanut (kaikki löytyivät teidän järjestelmistänne jo valmiiksi muutenkin, pl. Tilinumeroni), asiakaspalvelija totesi lopulta, että rahat palautetaan 2-3 VIIKON päästä. Kuvittelin ilman muuta, että siinä menee 2-3 TUNTIA, Max. 2-3 päivää. Mutta että VIIKKOA.
Onko tämä nyt sitä teidän parasta asiakaspalvelua vuonna 2023 ?!?