@irmeli339@ kirjoitti:
Telian mainos 2.7.-21 sähköpostiini: sateenkaariliput liehuu... lisää tarjouksia. Hävytöntä Telialta mainostaa näin yhden huuhaaporukan tunnuksia ja elämää. Kas kun ei ole tullut vielä uskonlahkojen julistuksia Telialta sähköpostiini. En hyväksy että maksujani käytetään tällaiseen toimintaan, kysytäänkö kuluttajavirastosta.?
Toimimme yhdenvertaisuuden puolesta yhdessä muiden operaattoreiden kanssa. Mielestämme jokaisella ihmisellä on oikeus olla vapaasti oma itsensä – myös seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvilla ihmisillä. Haluamme juhlistaa yhdenvertaisuutta henkilöstömme kanssa ja kertoa myös asiakkaillemme, että jokaisella pitäisi meidän mielestä olla samat oikeudet. Prideen osallistuminen näkyykin meillä niin mainonnassa, itse tapahtumassa kuin omissa kanavissammekin.
eri kysymys voi olla pitääkö telian ja muiden olla poliittisesti neutraaleja vai ei. mutta itseä ei enää huvita assosioitua umpiheteromaailmaan, jossa yritetään vakuutella kuinka heteroja ollaan. kuinkakohan monella umpiheterolla on taipumusta muihin seksuaali suuntautumisiin.
hirveästi ei huvittaisi uskontoja kritisoida mutta maailmalla on alkanut olemaan myös kristillisiä kummallisia liikkeitä, joista myös haluaisin pysyä kaukana. suurin osa kristityistä on kuitenkin ok.
Kyllähän tämän manostamisen takana kaikkea muutakuin yhdenvertaisuus. Niin sanottua "pinkkiä rahaa" on varmasti paljon liikkeellä ja on luonnostaan selvää että yritykset mielellään haluavat päästä tähän rahaan käsiksi. Näin se markkinatalous vaan toimii, eikä siinä eri irmeleiden roposet paljon paina. Ja pinkin rahan määrittely löytyy netin syövereistä jos ja kun termi on outo.
Nyt ymmärrän, että Telialle kelpaa "pinkki raha" ja silloin voi sponsoroida mitä tahansa. Henkilökohtaisesti minulle on aivan se ja sama kuka kenenkin -tai minkä kanssa tulee autuaaksi, ja sama uskontojen kanssa. Mutta raja meneekin siinä mitä meille asiakkaille tyrkytetään. Joten..- poistin omasta sähköpostistani Telian mainosten lähettämisen.!
Mulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan mutta sen olen pistänyt merkille että "normaalius" on nykyään jopa halveksuttavaa ja etenkin valkoihoiset heteromiehet ovat suomessa vihan kohteena. Enää ei ole hyvä, jos on normaalin perheen isä jossa ei ole avioeroiltu tai uusperheilty ja perheen päät ovat mies ja nainen. Heti saa suosiota jos on edes vähän jotain uusperhesäätöä, eroiluja tai muita kokeiluja tai sitten vanhemmat eivät ole heteroita. Kaikki tykkää.
Kyllähän tämän pelin on tosiaan hävinnyt valkoinen, autoileva, lihaa syövä ja maitoa juova heteromies. Käyttää valkoisia tennisukkia, myös sandaalien kanssa eikä harrasta itujen kasvattamista. Ainut missä emme ole syrjittyä on tilanteessa kun tarvitaan maksajaa.
@ElinaSo@ kirjoitti:
@irmeli339@ kirjoitti:
Telian mainos 2.7.-21 sähköpostiini: sateenkaariliput liehuu... lisää tarjouksia. Hävytöntä Telialta mainostaa näin yhden huuhaaporukan tunnuksia ja elämää. Kas kun ei ole tullut vielä uskonlahkojen julistuksia Telialta sähköpostiini. En hyväksy että maksujani käytetään tällaiseen toimintaan, kysytäänkö kuluttajavirastosta.?
Toimimme yhdenvertaisuuden puolesta yhdessä muiden operaattoreiden kanssa. Mielestämme jokaisella ihmisellä on oikeus olla vapaasti oma itsensä – myös seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvilla ihmisillä. Haluamme juhlistaa yhdenvertaisuutta henkilöstömme kanssa ja kertoa myös asiakkaillemme, että jokaisella pitäisi meidän mielestä olla samat oikeudet. Prideen osallistuminen näkyykin meillä niin mainonnassa, itse tapahtumassa kuin omissa kanavissammekin.
Kiitos tästä! 🏳️🌈> Mielestäni on hyvä, että laajemmalla yhteiskunnallisella tasolla osoitetaan tukea koska valitettavasti moni joutuu vieläkin kamppailemaan "erilaisuutensa" kanssa ja lähiympäristö voi tehdä elämästä hyvinkin tuskallista ja tällöin voi ja toivottavasti lohduttaa että yhdenvertaisuutta korostetaan, vaikkakin harmillisen lyhyesti yleensä.
"Tuskallista elämää" voi olla myös vähätuloisilla vanhuksilla, sairailla, vammaisilla jne.. Kun Telian henkilökunta tuntuu sitoutuvan yhden järjestön tukemiseen, niin onko "sitoutumattomalla" operaattorilla seuraavaksi elokapinaa, äärioikeistoa ym.(ulkomailta johdettuja?) vuorossa ja onko tällaisella markkinoinnilla ylimmän johdon siunaus?. Olen 40 vuoden aikana saanut kohtalaisen hyvää palvelua Telialta, mutta alkaako rajat paukkua uskollisuudessa.! Mielestäni kaikki mediat ovat jo pitäneet ihan kiiitettävästi esillä näiden hyvissä ruumiillissa voimissa olevien "vähemmistöjen" asioita.
@irmeli339@ kirjoitti:
"Tuskallista elämää" voi olla myös vähätuloisilla vanhuksilla, sairailla, vammaisilla jne..
Totta. Näistäkin ihmisryhmistä löytyy seksuaalivähemmistöjen edustajia, Pride ajaa myös heidän asiaa ikään ja terveydentilaan katsomatta.
Näissä kampanjoissa firmojen suunnalta on aina iso riski "pinkkipesuun". Oma työnantajani tuo tätä pride-viestiä internetissä ja sanotaanko nyt näin, että vettä on tämän kampanjan ympärillä. Mielestäni monen firman toiminnassa on vahva "pinkkipesun" esiintyminen. Sama koskee myös "viherpesua".
@AsiakasY@ kirjoitti:
Kyllähän tämän manostamisen takana kaikkea muutakuin yhdenvertaisuus. Niin sanottua "pinkkiä rahaa" on varmasti paljon liikkeellä ja on luonnostaan selvää että yritykset mielellään haluavat päästä tähän rahaan käsiksi. Näin se markkinatalous vaan toimii, eikä siinä eri irmeleiden roposet paljon paina. Ja pinkin rahan määrittely löytyy netin syövereistä jos ja kun termi on outo.
Helsinki Priden viralliset kumppanit ovat esimerkki siitä, miten yritykset ja organisaatiot voivat ottaa kantaa yhteiskunnallisiin kysymyksiin myös konkreettisesti tukien muutosta parempaan. 🙂>
Olemme sitoutuneet monimuotoiseen ja osallistavaan työpaikkaan, missä jokainen työntekijä voi olla oma itsensä ja missä jokaisella on yhdenvertaiset mahdollisuudet. Kyseessä ei ole kaupallinen kampanja.
@irmeli339@ kirjoitti:
"Tuskallista elämää" voi olla myös vähätuloisilla vanhuksilla, sairailla, vammaisilla jne.. Kun Telian henkilökunta tuntuu sitoutuvan yhden järjestön tukemiseen, niin onko "sitoutumattomalla" operaattorilla seuraavaksi elokapinaa, äärioikeistoa ym.(ulkomailta johdettuja?) vuorossa ja onko tällaisella markkinoinnilla ylimmän johdon siunaus?. Olen 40 vuoden aikana saanut kohtalaisen hyvää palvelua Telialta, mutta alkaako rajat paukkua uskollisuudessa.! Mielestäni kaikki mediat ovat jo pitäneet ihan kiiitettävästi esillä näiden hyvissä ruumiillissa voimissa olevien "vähemmistöjen" asioita.
Priden lisäksi olemme mukana myös monessa muussa toiminnassa. Vastuullisuustyömme keskiössä ovat ympäristötyö, lapsen oikeuksien edistäminen sekä monimuotoisen ja osallistavan työpaikkakulttuurin luominen. Yritys- ja henkilöstövastuustamme löytyy tarkempaa tietoa Telia.fi sivustolta. 🙂>
Niin, ideaalitilanteessa työpaikoilla ei tule esiintyä minkäänlaista syrjintää. Tämä lienee jo työlaissa tai vastaavassa määrätty. Jostain syystä esiintulevia syrjintätapauksia ei saada hoidettua ilman suurempia ja onhan näistä aina oikeuteen saakkakin menty. Näkisin kyllä että kuuluu jo yrityksen perusarvoihin että työntekijät voivat olla oma itsensä ja olla yhdenvertaiset mahdollisuudet ja syrjintää EI esiinny työpaikalla. Kokemuksesta kyllä tiedän sanoa, että näinhän se ei valitettavasti ole ja tällöinhän henkilöstön tulisi äänestää jaloilla, jos se vain on mahdollista.
"Joten..- poistin omasta sähköpostistani Telian mainosten lähettämisen.! "
Nyt oli 4.7. tullut TAAS sähköpostiini Telian sateenkaarimainos, vaikka poistin mainosluvan yli viikko sitten. Onko tämä nyt jo kiusantekoa Telialta.!!!!
@irmeli339@ kirjoitti:
"Joten..- poistin omasta sähköpostistani Telian mainosten lähettämisen.! "
Nyt oli 4.7. tullut TAAS sähköpostiini Telian sateenkaarimainos, vaikka poistin mainosluvan yli viikko sitten. Onko tämä nyt jo kiusantekoa Telialta.!!!!
Pääset muokkaamaan viestintälupia kirjautumalla Minun Teliaan. Jos kiellät markkinointiluvan, ei sinulle enää lähetetä tuotteisiin tai palveluihin liittyviä mainosviestejä. Joskus kuitenkin vielä luvan kieltämisen jälkeen saattaa lähteä sinulle tällainen viesti, jos se on ehditty ajastamaan ennen tekemääsi lupien poistoa. Meiltä saattaa tulla myös postia, joka on tiedote-tyyppistä - eli sellaista asiaa, joista meidän tulee asikkaita tiedottaa.
Telia.fi sivustolla on kerrottu tarkemmin meidän asiakasviestinnästä ja markkinointiluvista.