Skip to main content

Rakas Telia,

voisitko pyytää, että joku tiatokoneosaston työmuurahaisista tsekkaisi sähköpostipalvelimenne asetukset kuntoon.

Nyt en voi lähettää viestejä Teidän Asiakkaanne sähköpostiosoitteeseen.

Ohessa oman palveluntarjoajani helpdeskin kuvaus ongelmasta.

 

Ja kyllä, pyydän Teidän Asiakkaitanne, siis minun viestini vastaanottajia olemaan yhteydessä Teihin päin.

Lisäksi kehotan heitä luopumaan Teidän asiakkuudestanne, koska maksavat selvästi tyhjästä.

 

Ystävällisin terveisin,

Maksava Asiakas

 

Hei,





Telian postifiltteri toimii väärin,
se on sitä mieltä että meiltä on liikaa sähköposteja Telialle
(esim. tuossa lainaamassasi virheilmoituksessa kerrotaan,
että meiltä olisi viimeisen 12 tunnin aikana lähtenyt
1826 postia sinnepäin, kun oikea luku on noin 10).



Laitoin tuosta äsken vikaraportin eteenpäin Telialle,
mutta en ole erityisen luottavainen siihen,
että he tekevät asialla mitään meidän vikaraporttimme perusteella..
Suosittelisinkin, että viestisi vastaanottaja (= Telian asiakas) laittaa
Telialle vikailmoituksen siitä, että hänelle ei voi lähettää sinulta sähköpostia.





On Tue Jul 31 10:39:46 2018, lähettäjä@lähettäjänosoite.fi wrote:

> Hei

>

> Kummassako päässä ongelmat? Teillä vai Telialla?

> Kun lähetän sähköpostia pp.inet.fi-osoitteeseen, saan viestit muutaman

> päivän kuluttua takaisin alta selviävän ilmoituksen kera.

>

> Onko minun toimestani tehtävissä asialle mitään?

>

>

>

> Reporting-MTA: dns; mailscan02.xxxxx

> X-Postfix-Queue-ID: 079812813E4

> X-Postfix-Sender: rfc822; lähettäjä@lähettäjänosoite.fi

> Arrival-Date: Thu, 26 Jul 2018 08:19:42 +0300 (EEST)

>

> Final-Recipient: rfc822; vastaanottajan.osoite@pp.inet.fi

> Action: failed

> Status: 4.0.0

> Remote-MTA: dns; mta.inet.fi

> Diagnostic-Code: smtp; 451 Connection refused due to exceeded message

> sending limits (by IP). External rate limit: preventing high volume sending

> (your mail will be sent automatically again when limits allow, you don't

> need to send it again) - iposoiteolitässä sender=lähettäjä@lähettäjänosoite.fi

> rcpt=<boksi@mbox.inet.fi> country=FI

> emails_sent_from_this_ip_12hrs=1826

>

>

>

>

Hei, voisitko laittaa meille viestin tällä lomakkeella tarkemmin tiedoin sähköpostiosoitteineen ja tarkkoine kellonaikoineen, jotta voimme tutkia ongelmaa.


Mihin osoitteeseen lähetän laskun käytetystä työajasta?


Tämän tyyppisistä tilanteista ei ole hyvityksiä annettu, kun tokihan asiakkaalta täytyy tulla meille häiriöilmoitus jotta voidaan asiaa alkaa tutkimaan. Mikäli nettiyhteys tai puhelinliittymä olisi kokonaan poikki riittävän ajan vikatilanteen vuoksi, niin sitä toki kuuluisi saada asianmukaiset hyvitykset.


Kiitos vastauksesta NikoNo.

Ongelma tässä on vain se, että minä en ole Teidän asiakkaanne ja joudun käyttämään omaa aikaani asian selvittelyyn.

Minun, siis ulkopuolisen, tähän käyttämä aika on todella kallista.

 

Olen tehnyt tuon lomakkeen kautta tiketin eteenpäin.

Lisäksi olen ollut muulla tavalla yhteydessä Teidän asiakkaaseenne, jotta alkuperäinen asiani tuli hänen tietoonsa saatetuksi. Samalla kehotin häntä tekemään vikailmoituksen omasta puolestaan.

 

ystävällisin terveisin

MA


Vastaa