Skip to main content

Läppärissäni on Telia Turvapaketti ja selaimissa on F-Securen pankkilaajennus. Mutta viime kuukausien aikana jostain syystä Telian sivulle kirjaantuminen on blokattu joko tuon pankkilaajennuksen vaiko Telian puolelta?

Kun kirjaannun Telian sivulle OP pankkitunnuksilla niin sisään tulee tällainen herja (kuva)

 

 

Niin kumpi tuossa nyt sitten blokkaa F-Securen pankkilaajennus vaiko Itse Telia? kun vahva tunnistautminen tehdään verkkopankkitunnuksilla.

 

Mutta jos kirjaannun sisään Telian Mobiilivarmenteella niin toinen ongelma minkä tuo F-Securen pankkilaajennus aiheuttaa on se kun Telian sivun kautta maksan laskun Osuuspankin verkkopankilla (eli klikkaan OP kuvaketta). Ja kun on syötetty OP tunnukset maksaakseni laskun niin selaimeen tuleekin pelkkä valkoinen sivu jossa isoin lihavoiduin kirjaimin Web denied.

Ja laskun maksu EI onnistu ennen kuin menen poistamaan käytöstä tuon pankkilaajennuksen ja reloadaan sivun. 

 

Ennen tuo pankkilaajennus toimi kuin se kuuluisa junanvessa. Mutta nyt sitten monen kuukauden ajan vain temppuilut.

Niin ja EN OLE AINOA joka on "kärsii" tuosta pankkilaajennuksen temppuilusta...mitä luin netistä niin MONET MUUTKIN ovat joutuneet "kärsimään".

 

Niin ja olen kokeillut KAIKKI temput ja kikat mutta EI AUTA tuo F-Securen / Telian Tietoturvapaketin pankkilaajennus sen kuin vain temppuilee.


@jarith69  kirjoitti:


Niin kumpi tuossa nyt sitten blokkaa F-Securen pankkilaajennus vaiko Itse Telia? kun vahva tunnistautminen tehdään verkkopankkitunnuksilla.



 



Mutta jos kirjaannun sisään Telian Mobiilivarmenteella niin toinen ongelma minkä tuo F-Securen pankkilaajennus aiheuttaa on se kun Telian sivun kautta maksan laskun Osuuspankin verkkopankilla (eli klikkaan OP kuvaketta). Ja kun on syötetty OP tunnukset maksaakseni laskun niin selaimeen tuleekin pelkkä valkoinen sivu jossa isoin lihavoiduin kirjaimin Web denied.



Ja laskun maksu EI onnistu ennen kuin menen poistamaan käytöstä tuon pankkilaajennuksen ja reloadaan sivun. 






Kiitos kattavasta selonteosta ja ongelman kuvauksesta! Sain selvitettyä kuvauksesi perusteella ongelmaa ja kyse on Mozilla -selaimen laajennuksesta. Laajennuksen toimivuudessa on häiriötä ja teemme yhteistyötä F Securen kanssa (Ja F Secure selvittää asiaa Mozillan kanssa), jotta Mozillan selainlaajennus toimisi jälleen normaalisti. Kyse on siis laajennuksen häiriöstä.

Ongelman korjaus on jatkunut jo pidempänä ja tulemme nyt myös viestimään uudelleen F Securelle tästä aiheesta. Suosittelen käyttämään toista selainta ja laajennusta, kunnes Mozillan laajennuksen korjaus on valmis. Esimerkiksi Edge -selaimen laajennus toimii normaalisti, voit ladata Edgen laajennuksen Telia Turvapaketin sovelluksen kautta: Asetukset -> Suojattu selaus -> Alin otsikko "Selainlaajennukset" ja valitse "Avaa Edge -laajennukset". Linkistä avautuu Edge -selain ja oikea laajennus ladattavaksi.


Vastaa