Skip to main content

Telian sivut

  • June 26, 2017
  • 2 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Telia näköjään ratkaissut asiakaspalvelun ulkoistamalla kaiken asiakkailleen. Näin varmaan tekee usea asiakaskin. Ulkoistetaan Telia.

2 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • June 26, 2017

Hei PorVe ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

Yhteisö ei ole yhtä kuin asiakaspalvelu vaan vertaistukifoorumi jossa jokainen voi auttaa kykyjensä mukaan  https://yhteiso.telia.fi/t5/Yhteison-saannot-ja-jasenten/Telia-Yhteiso-digitaalisen-elaman-yhteiso/m-p/95618#M1.  

Telian asiakaspalvelu on erikseen : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot ,vaikka täällä yhteisössäkin on paljon Telialaisia läsnä silloin tällöin ja opastamassa.


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • June 27, 2017

@PorVe kirjoitti:

Telia näköjään ratkaissut asiakaspalvelun ulkoistamalla kaiken asiakkailleen. Näin varmaan tekee usea asiakaskin. Ulkoistetaan Telia.


Moi @PorVe ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani. Kesksutelufoorumit ovat tosiaan nimensä mukaisesti keskustelufoorumeita ja siellä asiakkaat, meidän ja muiden, keskustelevat kaikenlaisista asioista keskenään. Me asiakaspalvelun tyypit toimimme sitten moderaattoreina ja tarpeen tullen liitytään keskusteluihin jos tuntuu että kukaan ei osaa/ehdi jeesata. Millaista asiaa sinulla oli mielen päällä? Eli millaisessa asiassa kaipaisit apua?