Telia näköjään ratkaissut asiakaspalvelun ulkoistamalla kaiken asiakkailleen. Näin varmaan tekee usea asiakaskin. Ulkoistetaan Telia.
Hei PorVe ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Yhteisö ei ole yhtä kuin asiakaspalvelu vaan vertaistukifoorumi jossa jokainen voi auttaa kykyjensä mukaan https://yhteiso.telia.fi/t5/Yhteison-saannot-ja-jasenten/Telia-Yhteiso-digitaalisen-elaman-yhteiso/m-p/95618#M1.
Telian asiakaspalvelu on erikseen : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot ,vaikka täällä yhteisössäkin on paljon Telialaisia läsnä silloin tällöin ja opastamassa.
@PorVe kirjoitti:
Telia näköjään ratkaissut asiakaspalvelun ulkoistamalla kaiken asiakkailleen. Näin varmaan tekee usea asiakaskin. Ulkoistetaan Telia.
Moi @PorVe ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani. Kesksutelufoorumit ovat tosiaan nimensä mukaisesti keskustelufoorumeita ja siellä asiakkaat, meidän ja muiden, keskustelevat kaikenlaisista asioista keskenään. Me asiakaspalvelun tyypit toimimme sitten moderaattoreina ja tarpeen tullen liitytään keskusteluihin jos tuntuu että kukaan ei osaa/ehdi jeesata. Millaista asiaa sinulla oli mielen päällä? Eli millaisessa asiassa kaipaisit apua?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.