Skip to main content

Hei,

Lähetin kysymyksen Telian häiriötiedotteella:

On 30.1.2023 20.52, HM wrote:
> ASIANI KOSKEE
>
> * Muita asioita
>
>     Kerro mahdollisimman tarkasti, mitä asiasi koskee.:
>     Kanavapaketin V film Viasat dokumentit -valinta häviää välillä
>     sekä tietokoneen Firefox -selaimelta että Sony television Telia Tv
>     -sovelluksesta. Valintaa ei saa millään suoraan takaisin. Olen
>     kirjautunut ulos joka paikasta. Olen sammuttanut laitteita. Olen
>     tyhjentänyt selaimen historian tiedot. Valinta vain ilmestyy ehkä
>     noin tunnin päästä takaisin, siis molempiin, sekä selaimeen että
>     TV:n Telia TV -sovellukseen.
> PC: HP OMEN GT22-0080no
> TV: Sony KD -
>     65XG8096
> Molemmat laitteet on ostettu teiltä.

Sain vastauksen:

Morjesta!

Erikoista että teille on käynyt noin. Suosittelen olemaan yhteydessä Sonyyn suoraan miksi televisio tekee noin ja myös täyttämään nettisivuiltamme häiriöilmoitus-lomakkeen niin pystyvät olemaan teihin tarvittaessa yhteydessä! :)

Kiitos!


Ollaan yhteydessä
 
Mikko
Telia Asiakaspalvelu


Mitäköhän tuosta voisi ajatella.

Eivätkö asiakaspalvelussa henkilöt jaksa lukea kysymyksiä loppuun asti?

Ollaanko Telialla niin välinpitämättömiä asiakkaista, ettei palaute kiinnosta?

Tuo vastaus on todella törkeä ihmisyyden älyä vastaan!

 

----
Muokkaus Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Moi!

Taisit jättää viestin Telian yhteydenottolomakkeen kautta? Tuossa vaikuttaisi, että valitsit aiheeksi "Muut asiat". Valikosta löytyy myös vaihtoehto "Häiriöilmoitus". Nyt tuo kysymyksesi ohjautui normaaliin asiakaspalveluun, ei häiriöpuolelle.


Kiitos vastauksesta @user2343654.

En ajatellut, että asiasta pitäisi pitäisi tehdä häiriöilmoitus.

Mielestäni kyseessä ei ole häiriö, vaan vakava ongelma.

Lähetin viestini ongelman korjaamiseksi, en laitteideni arvostelemiseksi.

Vastauksen mukaan ongelma on televisiossani, ei Telian toiminnassa tai sovelluksissa.

Mielestäni tässä vaiheessa ei kuitenkaan kannata sulkea pois mitään vaihtoehtoja.

Siitä ei kuitenkaan pääse mihinkään, että vastaus järkytti minua.

Sain käsityksen, että vika on laitteissani ja minussa.

Kaikki on kuitenkin ostettu Telialta: televisio, tietokone, liittymät ja kanavapaketti.

 

----
Muokkaus Merja_J: lisätty tägäys


Tässä on vielä lähettämäni kuva tietokoneen näytöltä. Vierekkäisissä kuvissa näkyy tilanne Firefoxin selaimella. Miten kuvan perusteella voi syyttää television valmistajaa?

Ymmärrättekö, kuva on tietokoneelta?

 


Sain vastauksen:

Morjesta!

Erikoista että teille on käynyt noin. Suosittelen olemaan yhteydessä Sonyyn suoraan miksi televisio tekee noin ja myös täyttämään nettisivuiltamme häiriöilmoitus-lomakkeen niin pystyvät olemaan teihin tarvittaessa yhteydessä! :)

Kiitos!

 

Ollaan yhteydessä
 Mikko
Telia Asiakaspalvelu


Mitäköhän tuosta voisi ajatella.

Eivätkö asiakaspalvelussa henkilöt jaksa lukea kysymyksiä loppuun asti?

Ollaanko Telialla niin välinpitämättömiä asiakkaista, ettei palaute kiinnosta?

Tuo vastaus on todella törkeä ihmisyyden älyä vastaan!

 

Lyhyesti sanottuna nyt ei ole mennyt palvelupyynnön käsittely meillä kuten pitäisi. Ensinäkin asiakaspalvelun tulisi siirtää eteenpäin tekniseen asiakaspalveluun sellaiset palvelupyynnöt mihin asiakaspalvelijan osaaminen ei riitä. Näin tässä ei ole toimittu vaan on virheelisesti lähdetty suosittelemaan saman ilmoituksen kirjaamista, mutta eri valinnalla. Kankeaa turhaa byrokratiaa parhaimmillaan/pahimmillaan. 

 

Jännästi kyllä näyttää kuvan perusteella ajoittain ohjelmakirjasto häipyvän tuosta näkymästä. Jos painat “Tilatut kirjastot” valikon oikeasta kulmasta löytyvää “näytä lisää”-painiketta niin näkyykö edes siellä kyseistä ohjelmakirjastoa?


Ei näy, kun kuvake puuttuu pääsivulta. En voi näyttää kaikkia tilanteita kuvilla tällä hetkellä.

Kun Viasat Dokumentit -kuvake taas poistuu pääsivulta, otan näyttökuvan näytä lisää -vaihtoehdoista.

 


Ei näy, kun kuvake puuttuu pääsivulta. En voi näyttää kaikkia tilanteita kuvilla tällä hetkellä.

Kun Viasat Dokumentit -kuvake taas poistuu pääsivulta, otan näyttökuvan näytä lisää -vaihtoehdoista.

 

Jos pystyt kuvan ottamaan häiriön ollessa päällä niin se olisi plussaa. Laitoin tästä tietoa myös meidän Telia TV asiantuntijalle jos hän saisi myös tilanteen demottua.


Jos pystyt kuvan ottamaan häiriön ollessa päällä niin se olisi plussaa. Laitoin tästä tietoa myös meidän Telia TV asiantuntijalle jos hän saisi myös tilanteen demottua.

Hei @HRTM58 Kokeilimme Telia TV-palvelun asiantuntijan toimesta toistaa kyseistä häiriötä siinä onnistumatta. Olemme saaneet joitain muitakin samanlaisia ilmoituksia, eli ongelma on todellinen vaikka emme ole pystyneet sitä itse todentamaan. Ongelmasta on nyt tehty sisäinen vikailmoitus Telia TV-palvelun kehitykselle. Korjaus aikataulu on avoin.

 

Jos haluat ilmoituksen, kun ongelma on korjattu kirjaathan meille Minun Telian kautta häiriöilmoitusta. Suosittelen kirjamaan ilmoitukselle lisätiedoksi linkin tähän keskusteluun, jotta palvelupyyntöä käsittelevä asiakaspalvelijalla saa heti kiinni mistä on kyse. 


Minulle tuli ongelma häiriötilanteen lähettämisessä. Voitteko kertoa, minkä valinnan valitsen:

Mikään valinta ei johda mielestäni minun ongelmaan.

 


Minulle tuli ongelma häiriötilanteen lähettämisessä. Voitteko kertoa, minkä valinnan valitsen:

 

Ongelmasi kohdistui Telia TV:n toimintaan television sovelluksella ja selaimella eikö niin? Tällöin oikea valinta olisi Telia TV sovellus, joka näyttäisi olevan alimpana valikossa (piilossa oleva vaihtoehto).


Minulle tuli ongelma häiriötilanteen lähettämisessä. Voitteko kertoa, minkä valinnan valitsen:

Mikään valinta ei johda mielestäni minun ongelmaan.

 

Tässä kohtaa kannattaa valita alta vaikka “Telia TV-Sovellus” Sinäänsä valinnalla ei ole merkitystä kunhan lisätieto-kenttään kirjaat asiasta tarkemman kuvauksen.