Hei,
Lähetin kysymyksen Telian häiriötiedotteella:
On 30.1.2023 20.52, HM wrote:
> ASIANI KOSKEE
>
> * Muita asioita
>
> Kerro mahdollisimman tarkasti, mitä asiasi koskee.:
> Kanavapaketin V film Viasat dokumentit -valinta häviää välillä
> sekä tietokoneen Firefox -selaimelta että Sony television Telia Tv
> -sovelluksesta. Valintaa ei saa millään suoraan takaisin. Olen
> kirjautunut ulos joka paikasta. Olen sammuttanut laitteita. Olen
> tyhjentänyt selaimen historian tiedot. Valinta vain ilmestyy ehkä
> noin tunnin päästä takaisin, siis molempiin, sekä selaimeen että
> TV:n Telia TV -sovellukseen.
> PC: HP OMEN GT22-0080no
> TV: Sony KD -
> 65XG8096
> Molemmat laitteet on ostettu teiltä.
Sain vastauksen:
Morjesta!
Erikoista että teille on käynyt noin. Suosittelen olemaan yhteydessä Sonyyn suoraan miksi televisio tekee noin ja myös täyttämään nettisivuiltamme häiriöilmoitus-lomakkeen niin pystyvät olemaan teihin tarvittaessa yhteydessä! :)
Kiitos!
Ollaan yhteydessä
Mikko
Telia Asiakaspalvelu
Mitäköhän tuosta voisi ajatella.
Eivätkö asiakaspalvelussa henkilöt jaksa lukea kysymyksiä loppuun asti?
Ollaanko Telialla niin välinpitämättömiä asiakkaista, ettei palaute kiinnosta?
Tuo vastaus on todella törkeä ihmisyyden älyä vastaan!
----
Muokkaus Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi