Moi, olemme tilitoimisto ja meillä on moni asiakas joka ei ole saanut Telian laskua mikä erääntyy 30.3.2023. Kaikilla verkkolaskutus.
Soitin asiakaspalveluun sieltä ilmoittivat että näyttäisi olevan telian puolelta Ok ja sanoivat että virhe olisi OpenTextin puolella.
Ohjelmatoimittajamme ilmoitti “Telian käyttämällä operaattorilla CGI:llä on ollut häiriötä ajalla 10.-21.3.2023 jonka vuoksi laskut eivät ole saapuneet OpenTextille”
Nyt haluaisin tietää kenellä tämä virhe on loppujen lopuksi ollut. Onko se OpenText vai onko se CGI?
Ja oli miten oli niin haluaisin että Telia/CGI/OpenText selvittävät tämän ja toimittavat laskutt uudestaan että saamme ne järjestelmään. Mitään 40e muistutusmaksuja näistä on turha lähettää ja liittymät mitä olette jo sulkeneet koska laskau ei ole tullut perille niin saatte avata maksutta.
CGI/OpenText saa keskenään selvittää kenen syy tämä on ja saatte sitten laskuttaa heitä asikkata tästä on turha laskuttaa.