Tilasin Telialta 4G modeemin ja valitsin toimistutavaksi nouto myymälästä. Tämän jälkeen valitsin kotikaupunkini liikkeen ja siirryin maksamaan tilausta. Telian nettisivu ei antanut mitään ilmoitusta, ettei tuote olisi noudettavissa valitsemastani liikkeestä.
Maksoin ostoksen ja sain tilausvahvistuksen. Olin tyrmistynyt, siinä luki, että tilaamani modeemi on noudettavissa 240 km päässä olevasta liikkeestä. Oho 120 euroa Telian tilille ja tuote hevon kuusessa.
Eipä hätää, yhteys asiakaspalveluun, että kävi tämmöinen tapaus. Esitin tälle Jamille, että voisiko hän muuttaa tilaustani niin, että laite toimitetaan kotikaupunkini liikkeeseen tai postin kautta. Ei kuulemma ollut mahdollista, aika iso OHO pääsi multa siinä kohtaa. No, olihan Jamilla ratkaisu; ehdotti, että tilaan uuden laitteen postin toimittamana. Eli olisin maksanut toiset 120 euroa ja ehkä saanut tällä kertaa laitteen. No, ei kelvannut minulle. Kyllä minulle riittää, että kerrain maksoin tyhjästä.
Nyt 120 euroani on ollut viikon Telialla ja laite minun tavoittamattomissa, vaikka se luvattiin minulle 1 - 2 päivässä. Telia ei ole vastannut mitenkään kahteen sähköpostiini, kun olen tiedustellut asiasta.
Aika huonoa palvelua, aika huonot nettisivut, kun ei herjaa, ettei tuotetta saatavilla valittuun liikkeeseen.