Tilauksen peruuntuminen ilman syytä

  • 11 October 2022
  • 3 kommenttia
  • 42 katselukertaa

Hei!

Minun tilaukseni peruuntui ilman syytä kesken matkan. Onko jollain käynyt sama ongelma?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Brooks  kirjoitti:

Hei!


Minun tilaukseni peruuntui ilman syytä kesken matkan. Onko jollain käynyt sama ongelma?







Moikka @Brooks ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂>


 


Kerrotko tarkemmin, minkä laitteen olit tilannut ja milloin olet tilauksen siis tehnyt? Voisin tätä kautta tarkistella, että onko sen osalta jotain tiedossa, miksi tilauksesi on mahdollisesti peruuntunut.

Tilasin Logitech G Pro X kuulokkeet ja Logitech G Pro näppäimistön. Ja tein tilauksen 8.10

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Brooks  kirjoitti:

Tilasin Logitech G Pro X kuulokkeet ja Logitech G Pro näppäimistön. Ja tein tilauksen 8.10




Kiitos! Tarkistin varastotiedot kyseisten laitteiden osalta ja näitä kyllä on saatavilla edelleen eli eivät ole meiltä loppuneet, joka olisi voinut olla yksi mahdollinen syy tilauksen peruuntumiseen. Jotta saadaan katsottua tuota sinun tilaustasi tarkemmin, ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun esimerkiksi soittamalla tai chatin kautta. Päästään sitten tutkimaan sitä kautta, mitä tuon tilauksen suhteen on tapahtunut.

Vastaa