Kerronpa tarinan "hyvästä" asiakaspalvelusta. Kuun alussa sain lahjaksi älykellon, joka tilattiin telia kaupasta. Myyjä sanoi kellon tulevan kolmen arkipäivän kuluessa. Ei tullut.. soitimme ja meille sanottiin kellon olevan matkalla, odottakaa vain. Odotimme, ei kuulunut..soitimme toisen kerran, sanottiin, että huomenissa on varmasti meillä.. ei ollut. Kävimme liikkeessä josta tilasimme kellon ja myyjä totesi ettei se ollut lähtenyt varastolta mihinkään, hän lupasi selvittää asiaa ja palata viikon alussa siihen. No hän sentään soitti takaisin mutta ei pystynyt selittämään miksei kello liiku, puhelun jälkeen saimme kellolle postin seurantanumeron ja onnittelut että kello on matkalla 😂> vieläkun tietäisi minne. Viikko on jo siitäkin kulunut, ja kun soitimme "asiakaspalveluun" taas kerran luvattiin sieltä palata asiaan seuraavana päivänä puhelimitse tai viestillä..no arvaatte varmaankin palattiinko. Posti ei ole saanut kelloa teidän varastoltanne vieläkään. Kellon mukana oli diili kuulokkeista mutta se menee vanhaksi kuun vaihtuessa. Olisi kiva tietää että mikä juttu? Onko telialla nykyään enää sellaista henkilöä töissä joka todella pystyy tekemään asioille jotain ja mielenkiinnolla jäämme odottamaan niitä mahtavia hyvityksiä joita asian tiimoilta saamme 😁>.
Ps. Meitä kehotettiin kahden viikon jälkeen hakemaan kello muualta(hyvää myyntiä) mutta kun sopparit on tehty niin uskoimme että kello tulee..nyt alkaa jo pikkuhiljaa epäilyttää
Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman