Skip to main content

Olen yrittänyt jo pari viikkoa löytää vastausta Samsung S22 laitteen tilaukseen mutta ei ole onnistunut ei viestien kautta eikä chatilla. Miksi en saa vastausta esittämiini kysymyksiin?



 



Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu


@passy  kirjoitti:


Olen yrittänyt jo pari viikkoa löytää vastausta Samsung S22 laitteen tilaukseen mutta ei ole onnistunut ei viestien kautta eikä chatilla. Miksi en saa vastausta esittämiini kysymyksiin?



 



Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu






Heippa @passy ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan! 



 



Minkälainen ongelma sinulla on tullut eteen tuon kyseisen puhelinmallin tilauksessa? Jos voisimme sen täällä Yhteisössä ratkaista! 



Pystymme auttamaan monissa yleisissä kysymyksissä menemättä kuitenkaan asiakastietoihin, eli sinne meillä ei ole pääsyä. Mutta kerro toki tarkemmin, niin pyritään täältä käsin auttamaan mahdollisimman hyvin. 😁>


Tekemäni ennakkotilaus on peruutettu enkä ole saanut vastausta kuka ja miksi se on peruutettu.



@passy  kirjoitti:


Tekemäni ennakkotilaus on peruutettu enkä ole saanut vastausta kuka ja miksi se on peruutettu.






Kuulostaa tosiaan kyllä erikoiselta! Kun teit ennakkotilauksen, saitko kuitenkin sähköpostiin heti tilausvahvistuksen? Tai kun olit yhteydessä asiakaspalveluun, löysivätkö he tilauksesi ja näkivät nimenomaan että se olisi peruutettu? 


Kyllä se on peruutettu. Päällimmäinen turhautumiseni on siinä että minulle on pari kertaa luvattu selvittää asia ja ottaa yhteyttä ja viimeistään seuraavana päivänä. Mitään yhteydenottoja en ole saanut ja viimeisin vastaus viesteiheni oli että joku toinen hoitaa jo asiaani. Kun ei tunnu hoitavan. En taida olla kovin tärkeä asiakas Telialle, kun voidaan jättää huomiotta.



@passy  kirjoitti:


Kyllä se on peruutettu. Päällimmäinen turhautumiseni on siinä että minulle on pari kertaa luvattu selvittää asia ja ottaa yhteyttä ja viimeistään seuraavana päivänä. Mitään yhteydenottoja en ole saanut ja viimeisin vastaus viesteiheni oli että joku toinen hoitaa jo asiaani. Kun ei tunnu hoitavan. En taida olla kovin tärkeä asiakas Telialle, kun voidaan jättää huomiotta.






Harmillista kuulla, että sinuun ei ole otettu yhteyttä lupauksen mukaisesti. Kaikki asiakkaat ovat ehdottomasti meille tärkeitä ja luvatut toimenpiteet tulisi ehdottomasti hoitaa. Pahoittelen, ettemme pysty täällä sinua auttamaan tämän enempää. Eiköhän se yhteydenotto vielä tule, voihan olla että asian selvitys on kesken esim. sairastapauksen vuoksi. Sinulla on toki mahdollisuus ottaa uudelleen yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyä missä vaiheessa asian käsittely on. 


Vastaa