Onko yleistä, että Sonera ei enää lähetä tilausvahvistuksia puhelimitse saamistaan tilauksista? Itse olen nyt pyytänyt viisi (5) eri kertaa sekä puhelimitse että viestien kautta vahvistusta sähköpostiini uusimastani kanavapaketista. Puhelinvirkailija on kahdesti sellaisen luvannutkin lähettää, mutta lienee ollut liian vaikea tehtävä. Ehkäpä joku Soneralla osaisi; ymmärtääkseni tilausvahvistukset kuuluvat normaaliin asiakaspalveluun: ostoksesta on saatava jonkinlainen kuitti. Onko todella otettava yhteyttä johonkin ulkopuoliseen tahoon näin yksinkertaisen asian selvittämiseksi? Olen ilmoittanut asiasta yksityisillä viesteillä Soneran Facebook-sivuille, mutta ilmeisesti niitä ei Soneralla lainkaan lueta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.