Sonera liittymäni datapalvelut eivät toimineet muutama viikko sitten ja siksi soitin Soneran omaan vikapalveluun. Odotin 15 minuuttia eikä kukaan vastannut, joten lopetin puhelun. Nyt kun näin mitä Sonera kehtaa laskuttaa omasta asiakaspalvelunumerostaan on suorastaan törkeää. 1,57 e lisätty laskuun, kun yritin selvittää, ettei teidän palvelut toimi. Törkeää rahastusta! Vielä operaattorin oma vikapalvelunumero. Vähän väliä on ongelmia puheluissa ja datassa, ja kehtaatte laskuttaa noin törkeästi ettekä edes 15 min odottelun jälkeen vastaa puheluun. TÖRKEÄÄ. Menee liittymä heti vaihtoon Hävetkää!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.