Skip to main content

Aiemmin moitteettomasti toiminut nettiyhteyteni (4g) aloitti pätkimisen. Tätä kesti noin viikon, jonka jälkeen otin chatilla tukeen yhteyden. Oli kuulemma valtakunnallista vikaa yhteyksissä.

 

Edelleen yhteys pätki seuraavan viikon ja lopulta katkesi kokonaan. Otin 22.3 yhteyttä tukeen, joka selvitti ongelmaa ja totesi että modeemi on hajalla (ei ole). Yhteydet pätkivät edelleen todella pahasti ja yritin soittaa tukeen uudelleen siinä onnistumatta jonojen vuoksi.

Yritin myös kirjautua palveluun, että saisin jonkun kiinni chatista/tehtyä vikailmoituksen. Sivusto oli päivittynyt ja pyysi koko ajan tarkistamaan yhteystiedot ja vaikka ne laittoi, tuli ikkuna sivuston yläosaan aina uudelleen. Muuta ei voinut tehdä.

 

Yritin jälleen soittaa palveluun, hirveät jonot enkä ehtinyt odottaa niin pitkään että olisin saanut jonkun auttamaan asiassa. Seuraavien päivien aikana yritin hoitaa asiaa chatin kautta siinä onnistumatta, jonoa oli +50 ennen minua ja aikaa ei tosiaankaan ollut odottaa noin pitkään, yritin taas soittaa palveluun.

Tämän lisäksi olen rampannut katolla säätämässä antennia lukemattomia kertoja turhaan.

 

Tilasin kokeeksi dna kortin ja kappas, ongelmat katosivat. Yritin irtisanoa liittymän, en löytänyt mistä sen saa irtisanottua, joten otin yhteyttä chatilla asiakaspalveluun.

Irtisanominen onnistui ongelmitta, mutta asiakaspalvelija totesi että ei huolta, ei yhteydestä tarvitse maksaa kuin seuraavat 2vko irtisanomisen jälkeen.

 

MIKSI tällaisen säädön jälkeen joudun maksamaan nettiyhteydestä puoleen kuuhun saakka, teidänhän tästä pitäisi maksaa minulle.

 

 

Mainitsitko liittymää irtisanoessasi, että olet ottanut jo useamman kerran yhteyttä Soneraan/Teliaan liittymän toimintahäiriöistä?

 

Koska liittymän viankorjaus on selvästi pitkittynyt, reklamoi Telialle liittymän toimimattomuudesta ja vaadi hyvitys ensimmäisestä tekemästäsi häiriöilmoituksesta alkaen.


Pahoittelut ettei ole oikein putkeen mennyt koko asian kanssa. Ruuhkaa palveluissa on tosiaan nyt ollut ja omia sivujakin päivitetty niin sielläkin pientä ongelmaa. Jos ei omien sivujen kautta vieläkään palautetta voi laittaa niin tarvittaessa voit kirjallisen reklamaation tuosta lähettää tänne: 

TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA


Kyllä sanoin useaan otteeseen. Asiakaspalvelija ei noteerannut tätä seikkaa millään tavalla.

Eihän tuosta mitään rahallista perikatoa tule, mutta pistää kyllä miettimään mikäli jatkossa haluankin vaihtaa takaisin telialle.


Asiakaskohtaamisessa oli tässä tapauksessa selkeästi parantamisen varaa ja ongelmatilanteeseen olisi pitänyt puuttua. Pahoittelut omasta puolestani. Jos haluat että katsomme tilannetta vielä uudemman kerran, niin voit jättää meille myös palvelupyynnön kirjautumalla telia.fi:hin, valitsemalla liittymäsi ja sen jälkeen kohdan Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö. Voit vaikka laittaa linkin tähän keskusteluun, niin asiakaspalvelija näkee heti mistä on kyse.


OIKOPOLKU PALVELUPYYNTÖÖN

1. Siirry osoitteeseen:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto
2. Jos et ole kirjautunut sisään, niin kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi ja tarvittaessa mene uudelleen em. osoitteeseen.
3. Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.


Vastaa