Aiemmin moitteettomasti toiminut nettiyhteyteni (4g) aloitti pätkimisen. Tätä kesti noin viikon, jonka jälkeen otin chatilla tukeen yhteyden. Oli kuulemma valtakunnallista vikaa yhteyksissä.
Edelleen yhteys pätki seuraavan viikon ja lopulta katkesi kokonaan. Otin 22.3 yhteyttä tukeen, joka selvitti ongelmaa ja totesi että modeemi on hajalla (ei ole). Yhteydet pätkivät edelleen todella pahasti ja yritin soittaa tukeen uudelleen siinä onnistumatta jonojen vuoksi.
Yritin myös kirjautua palveluun, että saisin jonkun kiinni chatista/tehtyä vikailmoituksen. Sivusto oli päivittynyt ja pyysi koko ajan tarkistamaan yhteystiedot ja vaikka ne laittoi, tuli ikkuna sivuston yläosaan aina uudelleen. Muuta ei voinut tehdä.
Yritin jälleen soittaa palveluun, hirveät jonot enkä ehtinyt odottaa niin pitkään että olisin saanut jonkun auttamaan asiassa. Seuraavien päivien aikana yritin hoitaa asiaa chatin kautta siinä onnistumatta, jonoa oli +50 ennen minua ja aikaa ei tosiaankaan ollut odottaa noin pitkään, yritin taas soittaa palveluun.
Tämän lisäksi olen rampannut katolla säätämässä antennia lukemattomia kertoja turhaan.
Tilasin kokeeksi dna kortin ja kappas, ongelmat katosivat. Yritin irtisanoa liittymän, en löytänyt mistä sen saa irtisanottua, joten otin yhteyttä chatilla asiakaspalveluun.
Irtisanominen onnistui ongelmitta, mutta asiakaspalvelija totesi että ei huolta, ei yhteydestä tarvitse maksaa kuin seuraavat 2vko irtisanomisen jälkeen.
MIKSI tällaisen säädön jälkeen joudun maksamaan nettiyhteydestä puoleen kuuhun saakka, teidänhän tästä pitäisi maksaa minulle.