Skip to main content

Toimitusaika

  • December 3, 2019
  • 3 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Hei.

Tilasin sunnuntaina Samsung Galaxy Budsit, silloin Telian verkkokaupassa luki, että toimitukset alkavat arviolta 12.12. Sama lukee myös saamassani sähköpostissa.

Nyt verkkokaupassa lukee, että että niitä on saatavilla ja toimitusaika 1-2 päivää. 

 

Kuitenkin tilauksen seurannassa näkyy edelleen, että "Tilaus on käsittelyssä". 

 

Milloinkahan nuo nyt oikein lähtevät postiin sitten? Ilmeisesti Teliaan voi ottaa yhteyttä chatissa joka ei ole juuri nyt mahdollinen, sekä yhteydenottopyynnällä jolloin Telialta soitetaan. Miatä voin laittaa asiasta sähköpostia, olisi nyt kätevin ja helpoin tapa minulle?

3 kommenttia

SaJoonas
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Ex-telialainen
  • December 3, 2019

Verkkosivuilla on valittavissa kolmea eri väriä ja mustien Samsung Galaxy Budsien toimitukset alkavat arviolta 12.12. Valkoisia ja hopeita budseja näyttäisi olevan varastossa, kuten nettisivullakin lukee. Oletko tilannut minkäväriset kuulokkeet? :smileyhappy: Asiakaspalvelulle ei ole suoraa sähköpostiosoitetta, joten kirjalliset viestit kannattaa laittaa yhteydenottolomakkeella.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • December 3, 2019

Juurikin mustat olen tilannut


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • December 3, 2019

@jokkeli22@  kirjoitti:

Juurikin mustat olen tilannut


Selvä, niiden osalta toimitukset jatkuvat siis arviolta tuolloin 12.12. :smileyhappy:

Pieni hetki pitää siis odottaa, että saadaan mustia lisää varastoon!