@anskumaria123 kirjoitti:
En pääse muuttamaan puhelinliittymääni. Pyytää tunnistautumaan (pankki). Tämä on ensiksikkin teidän sivuilta erittäin vaikea löytää ja kun kohdan löytää ja koittaa painaa oman pankin kuvaketta tulee error , olen nyt koittanut kahdella eri koneella . Alla error:
HTTP Status 404 - /login/null
type Status report
message /login/null
description The requested resource (/login/null) is not available.
Moikka @anskumaria123 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! :smileyhappy:
Tarkoitatko pankkitunnistautumista Omille Sivuille?
Aloittaisin puhtaalta pöydältä ja tekisin seuraavanlaisesti vaihe vaiheelta...
- Mene osoitteeseen telia.fi/kirjaudu
- Valitse seuravaksi kirjautumistavaksi "Pankkitunnuksilla"-välilehti (samanlaisen valikon saat esiin napsauttamalla ylävalikossa olevasta ukkelista)
- Napsauta "KIRJAUDU PANKKITUNNUKSILLA >"
- Olet nyt osoitteessa https://www.telia.fi/login/tupas.jsp jossa valitaan oma pankki jonka kautta vahva tunnistatuminen tapahtuu. Huom.! Et voi ohittaa vaihetta 3 tai saat 404-virheilmoituksen. :smileyhappy:
Onnistuiko? Toivottavasti tästä oli apua! :smileyhappy:
Hei
Niin pankkitunnuksilla. Onnistui, kiitos. Enää ei tullut erroria kirjaantumisessa.
@anskumaria123 kirjoitti:
Hei
Niin pankkitunnuksilla. Onnistui, kiitos. Enää ei tullut erroria kirjaantumisessa.
Eipä kestä! :smileyhappy:
Suora siirtyminen TUPAS-tunnistautumiseen eli https://www.telia.fi/login/tupas.jsp on käytännössä estetty tietoturvariskin takia. Kyseinen "Kirjaudu pankkitunnuksilla >"-painike sisältää koodin ja URL-osoite on virallisesti tätä muotoa:
https://www.telia.fi/login/tupas?successURL=https://www.telia.fi/kirjaudu
Tuon 404-virheilmoituksen sivun voisi muotoilla tosiaan toisenlaiseksi niin helpottaisi kaikkien elämää :smileyhappy: