Skip to main content

Tuotteiden ja palveluiden palautus

  • September 22, 2017
  • 2 kommenttia
  • 172 katselukertaa

Moi!

 

www.telia.fi/palautus sivulla on virheelliset ohjeet.

 

"

 

Verkkokaupan ja itsepalveluiden kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, jollei toisin mainita

Täytä palautuslomake ja pakkaa se laitteen kanssa huolellisesti alkuperäispakkaukseen. Täytä postissa Asiakaspalautus 14 -kortti ja säästä kuitti. Maksuton asiakaspalautusosoite on:"

 

Posteissa ei ole ollut Asiakaspalautus 14 kortteja enää vuosiin :) Nykyään asiakaspalautuskortit tulostuvat automaattisesti kassajärjestelmästä :)

2 kommenttia

Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • September 22, 2017

@antt0 kirjoitti:

Moi!

 

www.telia.fi/palautus sivulla on virheelliset ohjeet.

 

"

 

Verkkokaupan ja itsepalveluiden kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, jollei toisin mainita

Täytä palautuslomake ja pakkaa se laitteen kanssa huolellisesti alkuperäispakkaukseen. Täytä postissa Asiakaspalautus 14 -kortti ja säästä kuitti. Maksuton asiakaspalautusosoite on:"

 

Posteissa ei ole ollut Asiakaspalautus 14 kortteja enää vuosiin :) Nykyään asiakaspalautuskortit tulostuvat automaattisesti kassajärjestelmästä :)


Kiitos @antt0 huomiosta. Näinhän se tosiaan on, varsinaisia asiakaspalautuskortteja ei enää postista löydy. Laitoin korjauspyynnön tästä eteenpäin.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • September 23, 2017

Kiitos nopeasta reagoinnista :)