Moi! Tein uutena asiakkaana tilauksen Telian verkkokaupasta viime torstaina(15.11). Edelleen tilaussivullani lukee:"Tilaus on käsittelyssä".Kauanko siis joudun odottamaan että saan tavarat kotiini?
Sivu 1 / 1
Moi @Isoanzka73 ja tervetuloa Yhteisöön! :)
Käsittelyvaiheessa tavarat eivät vielä ole lähteneet ja voi olla, että tilauksessa oleva tuote on päässyt loppumaan varastolta tai tilauksen käsittely on viivästynyt ja sen vuoksi tilaus ei ole edennyt toimitusvaiheeseen. Lähetämme sinulle seurantakoodin, kun tilaus lähtee varastolta.
Tätä kautta en näe tilauksesi tilannetta tarkemmin, koska Yhteisössä emme voi käsitellä asiakastietoja. Asiaa voidaan selvittää tarkemmin asiakaspalvelun avustuksella. Yhteydenottokanavamme löydät täältä :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.