Ohessa puuttuva huoltokuitti liittyen Auroran teille lähettämäänsä Kilpailu- ja kuluttajaviraston reklamaatioon 8.1.2017(IMEI : xxxxxxxxxxxxxx ). Asia koskee teidän virhevastuuta hänen Turun Sonera-kaupasta ostamaansa i Phone 5S:ää(maksoi 589€).
Hän on tehnyt huollon (140€ !!!) ennen takuun umpeutumista kahdessa paikassa (iPhonen valtuuttamia kummatkin). Hän kävi ensin syyskuussa 2015 1Storessa Helsingissä, ja uudestaan toisessa !Tapsa-liikkeessä(9.11.2015) ennen takuun loppumista. He totesivat kummatkin ,että puhelin on viallinen ja että he eivät voi taata sen toimivan kauan.Olen keskustellut puhelimessa teidän työntekijän Jennin kautta viime viikolla koskien tätä susipuhelinta jonka Sonera-kauppa myi hänelle! Koska hänen iPhonensa on aikoja sitten lakannut toimimasta(henkistä kärsimystä tyttärellemme!!!),Jenni lupasi, että Soneran joku johtaja henkilökohtaisesti soittaa minulle ja selittää tilanteen. Tätä puhelua ei tullut, vaan te Soneralla kuittasiitte kylmästi Auroralle sähköpostitse, että ette kanna virhevastuuta kännykästä!!! Olen ollut Soneran kanta-asiakas yli 30-vuotta ja ihmettelen suuresti teidän välinpitämättömyyttänne koskien tätä reklamaatiota!!!. Haluan välittömästi saada puhelinnumeron Soneran johtavalle henkilölle selvittääkseen henkilökohtaisesti tämän epäoikeudenmukaisen kohtelunne koskien opiskelijatytärtäni Auroraa. Pyydän siis teitä välittömästi hoitamaan asian kuntoon minun kautta! (Tyttärelläni ei ole toimivaa puhelinta !!!)
Timo-Juhani
Edit RaMaria: Editoitu tunnistetiedot sekä IMEI pois.