Skip to main content

Uuden liittymän käyttöönotto

  • March 14, 2021
  • 1 kommentti
  • 27 katselukertaa

Jennikopponen

Onko tavallista että Telia-liikkeessä, myyjä aktivoi  uuden liittymän asiakkaan omalla puhelimella ja tämän kilpailevan yrityksen mobiiliverkkoyhteyttä käyttäen?

Onko Telia:lla  sim-kortin aktivointiin liikkeessä liittyen yhteinen käytäntö/sääntö? 

Miten myyjät opastetaan/perehdytetään toimimaan tilanteessa jossa uusi liittymäkortti aktivoidaan asiakkaalle?

 

 

 

Edit HannaSu: muokattu hieman otsikkoa

 

1 kommentti

HannaSu
Telialainen
  • Telialainen
  • March 15, 2021

Hei @Jennikopponen!

 

Tarkoitatko tällä, että myyjä on opastanut sinua ja näyttänyt puhelimestasi miten tuo SIM-kortti aktivoidaan itsepalvelussa Minun Teliassa tai tekstiviestillä? 🙂>