Uuden liittymän käyttöönotto

  • 14 March 2021
  • 1 kommentti
  • 11 katselukertaa

Onko tavallista että Telia-liikkeessä, myyjä aktivoi  uuden liittymän asiakkaan omalla puhelimella ja tämän kilpailevan yrityksen mobiiliverkkoyhteyttä käyttäen?


Onko Telia:lla  sim-kortin aktivointiin liikkeessä liittyen yhteinen käytäntö/sääntö? 


Miten myyjät opastetaan/perehdytetään toimimaan tilanteessa jossa uusi liittymäkortti aktivoidaan asiakkaalle?


 


 


 


Edit HannaSu: muokattu hieman otsikkoa


 


1 kommentti

Hei @Jennikopponen!


 


Tarkoitatko tällä, että myyjä on opastanut sinua ja näyttänyt puhelimestasi miten tuo SIM-kortti aktivoidaan itsepalvelussa Minun Teliassa tai tekstiviestillä? 🙂> 

Vastaa