Olen tehnyt asiasta vikailmoituksen jo 18.6.2025 eikä vikaa ole vielä korjattu. Tosin sain 23.6.2025 teiltä sähköpostilla ilmoituksen , että vikaa on tutkittu ja mitään vikaa ei ole ja liittymän nimi on kuten pitääkin. No se teidän aiempi sähköposti väittää myös liittymän nimen muuttuvan 1.6.2025 eikä vain liittymän ominaisuuksien.
Kumpi teidän viesteistä pitää paikkansa???
Mitään uutta vikailmoitusta en enää ala kirjoittelemaan . kun teillä siellä jo yksi on. Käyttäkää sitä.
Tässä viestissä edellä olen kuvannut mitä on tapahtunut. Jos vaikka vaivautuisitte lukemaan sen.
Tähän asiaan saimmekin nyt selvyyden, @kustaa1967 ! Olit tämän osalta aivan oikeassa, lähettämässämme muutostiedotteessa oli virheellistä tietoa liittymän tuotenimen osalta.
Liittymän ominaisuudet ovat kuitenkin kirjeessä mainitun mukaiset, ja kuten itsekin huomasit, ne ovat päivittyneet oikein myös Minun Teliaan. Liittymän päivittymisen voit siis tällä hetkellä tarkistaa helpoiten siitä, että kotimaan datamääräksi on vaihtunut rajaton, ja EU- ja ETA-maiden dataa on käytettävissä 41 Gt.
Kiitos vielä suuresti, että toit asian esiin. Palautteesi ansiosta pystymme korjaamaan tiedot oikeaksi tulevassa viestinnässämme.